| کد خبر: 164089 |

◄ متن استعفای شهردار تهران

شهردار تهران در پنجاه‌ و چهارمین جلسه شورای شهرتهران تهران نامه استعفای خود را تقدیم کرد.

تین نیوز

شهردار تهران در پنجاه‌ و چهارمین جلسه شورای شهرتهران تهران نامه استعفای خود را تقدیم کرد. به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در نامه استعفای محمدعلی نجفی خطاب به شورای شهر تهران آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مهندس هاشمی،

رئیس محترم شورای اسلامی تهران، ری و شمیرانات با تقدیم سلام به جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می‌دانید که من با احساس تکلیف برای خدمت به همشهریان عزیزم مسئولیت شهرداری را پذیرفتم و در این مدت کوتاه مسئولیتم در مبارزه با غول فساد و انجام برنامه‌ها بر مبنای خرد و تدبیر و انصاف و عدالت و ساماندهی امور شهرداری و شهر تهران از هیچ کوششی فروگذار نکردم تا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و مردم شریف تهران سربلند باشم.

اکنون که شهرداری تهران از بخش مهمی از تنگنا‌ها و مشکلات عبور کرده و راه‌حل‌هایی برای چالش‌ها و کمبود‌ها پیش‌بینی و تدبیر گشته است متأسفانه عارض شدن بیماری جدیدی که درمان آن طولانی است و مسلماً برخی از انرژی و توان مرا تحلیل خواهد برد امکان ادامه خدمت اینجانب را منتفی ساخته است و بیم آن می‌رود که در صورت تداوم این وضع زحمات و دستاورد‌های قبلی از بین برود و به مدیریت شهر و اداره آن لطمات جدی وارد آید.

فلذا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر که به اتفاق آرا مسئولیت اداره شهر را به من محول نمودند استدعا دارم برای حفظ مصلحت شهرو مردم نجیب تهران عذر مرا بپذیرند. دوستان عزیز شورا می‌دانند که من بدون کمترین تعلل و سستی و تردید و به قصد اصلاح سیستمی فسادآلود همه تهدید‌ها و توهین‌ها و تهمت‌ها راپذیرفتم و دم برنیاوردم و هم‌اکنون نیز بر آن مواقع ایستاده‌لام و تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار ادامه خواهم داد. در عین حال توقع دارم که شورای محترم با اتخاذ تصمیمی عاجل فرصت معالجه به موقع را برای بنده فراهم سازد از پیشگاه ملت بزر ایران و به‌ویژه همشهریان عزیز طلب بخشش و دعای خیر دارم و امیدوارم با لطف و بزرگواری خود به تقصیر‌ها و قصور‌های بنده به دیده اغماض بنگرند و البته داوری نهایی با خداست که بهترین داورهاست.

 

متن استعفای شهردار تهران منتشر شد

با جوی که در شورا حاکم است 20 تن از اعضای شورای شهر با استعفای شهردار تهران، مخالف هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.