| کد خبر: 164088 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ حق‌شناس: با استعفای شهردار تهران موافقم

مدیریت جدید شهر توانست، 6 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته را پرداخت کند. ما در شرایطی شهر را تحویل گرفتیم که حتی در خزانه، پولی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نیز نبود.

تین نیوز

تنها عضو شورای شهر موافق با استعفای شهردار تهران و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، در چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران و در جلسه‌ای که به منظور بررسی استعفای محمد علی نجفی از شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: روندی که در 29 اردیبهشت سال 96 شکل گرفت و شاهد رای مردم تهران به اعضای شورای شهر بودیم، روندی قابل توجه بود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدجواد حق‌شناس با اشاره به عملکرد 7 ماهه شهردار تهران اظهارکرد: در فضایی شهرداری را تحویل گرفتیم که نزدیک به 60 هزار میلیارد تومان بدهی داشت. عملکرد نجفی در دوره تحول قابل قبول بوده است.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: مدیریت جدید شهر توانست، 6 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های گذشته را پرداخت کند. ما در شرایطی شهر را تحویل گرفتیم که حتی در خزانه، پولی برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نیز نبود.

وی در خصوص تصمیم شهردار تهران تصریح کرد: شهردار تهران در استعفای خود هم خدا، هم مردم و هم شهرداری تهران را در نظر گرفته است، شهردار با تمام این جوانب نگاه کرده و در نهایت به این تصمیم سخت رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران افزود: از تصمیم شهردار تهران گلایه‌مند هستم ولی امروز ما در جایگاهی نیستیم که تعهد خود به مردم را فراموش کنیم و نباید وضعیت را در یک بلاتکلیفی رها کنیم.

حق‌شناس در رابطه با دلایل استعفای شهردار تهران اذعان کرد: اگر بیماری و یا هر موضوع دیگر دلیل استعفا باشد، باید به این موضوع توجه شود که شهردار امروز به نقطه‌ای رسیده است که دیگر نمی تواند در شهر تهران کار کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، خاطرنشان کرد: یک ساعت ابهام در امور شهر هم جایز نیست زیرا ما باید پاسخگوی شهروندانی باشیم که با رای قاطع به ما اعتماد کرده و برای 60 هزار میلیارد تومان بدهی شهر فکری کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.