| کد خبر: 164080 |

◄ هر 45 دقیقه یک نفر در جاده‌ها می‌میرد

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از فوت یک نفر در هر ۴۵ دقیقه در سوانح جاده‌ای نوروز 97 خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس از فوت یک نفر در هر  ۴۵ دقیقه در سوانح جاده‌ای نوروز 97 خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد لاهوتی گفت: بر اساس گزارش جمعیت هلال‌احمر در سفرهای گردشگری نوروزی امسال سوانح جاده‌ای ۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت و هر ۴۵ دقیقه یک نفر بر اثر سوانح جاده‌ای کشته شد.

در نشست مشترک فراکسیون مستقلین و جمعیت هلال‌احمر، پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر به افزایش 11 درصدی  بودجه این سازمان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۴ فروند هلیکوپتر در هلال‌احمر موجود است و اعتبار دو فروند دیگر نیز پرداخت‌شده که باید تحویل داده شود.

او درباره ناوگان حمل‌ونقل هلال‌احمر گفت: ۳۰۰ دستگاه ماشین امداد و نجات و آمبولانس برای هلال‌احمر خریداری‌شده است که به‌زودی به ناوگان حمل‌ونقل هلال‌احمر اضافه خواهد شد و در استان‌ها توزیع می‌شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین به آمار سوانح رانندگی که از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر ارائه شد تأکید کرد و گفت: هر ۴۵ دقیقه یک کشته آمار وحشتناکی است.

به گزارش ایسنا، او در ادامه گفت: سالانه بیش از ۲۰ هزار کشته در سوانح جاده‌ای داریم و این در حالی است که در دوران دفاع مقدس سالانه ۱۵ هزار کشته در جنگ داشتیم.

لاهوتی به اهمیت بالای بررسی دقیق سوانح جاده‌ای گفت:  در جلسه دیگری با حضور همه دستگاه‌های امدادی اورژانس، پلیس راهداری و غیره موضوع مربوط به سوانح جاده‌ای موردبحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.