| کد خبر: 163853 |

◄ امیدواری به رونق صنایع مرتبط با دریانوردی

شرکت فرانسوی CMA CDM ، یکی از بزرگترین خطوط کانتینری جهان، اعلام کرد که پس از رکود سال 2016 با 452 میلیون دلار ضرر، با 701 میلیون دلار سود خالصِ سال قبل میتوانند به جایگاه قبلی خود بازگردند.

تین نیوز

 گروه حمل‌ونقل کانتینری CMA CGM اعلام کرده، انتظار می‌رود در سال جدید به دنبال رشد اقتصادی سریع و کاهش تاثیر تنش‌های وابسته به جغرافیای سیاسی، رکود صنایع مرتبط با دریانوردی بهبود یابد.

کشتی انتونی دوسنت اگزوپری
ورود کشتی انتونی دوسنت اگزوپری شرکت CMA CGM به بندر ساوتهمپتون انگلستان؛دهم مارس 2018

بر اساس گزارش رویترز، شرکت فرانسوی CMA CDM که یکی از بزرگترین خطوط  کانتینری جهان است، اعلام کرده‌است که پس از رکود سال 2016 که 452 میلیون دلار ضرر کرده‌ بودند، با 701 میلیون دلار سود خالصِ سال قبل می‌توانند به جایگاه قبلی خود بازگردند.

رادولف ساد، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل این شرکت، در تماس تلفنی به رویترز اعلام کرد: «ما با وجود مشکلات مرتبط با جغرافیای سیاسی، به سال 2018 خوشبین هستیم».

وی همچنین گفت: «خیلی زود است که بگوییم امسال به اندازه سال 2017 خوب خواهد‌بود، اما پیش‌بینی‌ها مثبت است».

با این‌حال، تنش‌های به وجود آمده ناشی از اقدامات تجاری محافظه‌کارانه اتخاذ شده از سوی ایالات متحده، برای ایجاد دیپلماسی جدایی‌انداز میان بریتانیا و روسیه، یا ایجاد عدم اطمینان سیاسی در ایتالیا، به دلیل تاثیری که بر کسب‌و‌کار و اعتماد مصرف‌کننده می‌گذارد، نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند.

شرکت CMA CGM که متعلق به خانواده «سعده»  است، اعلام کرده که حاشیه عملیاتی 7.5 درصدی سال 2017، که 0.2درصد از سال 2016 بیشتر بوده، در بخش حمل‌ونقل کانتینری بهترین میزان و نشان‌دهنده تقاضای مناسب همراه با اقدامات موثر است.

حجم این حاشیه عملیاتی در سال گذشته 21.1 درصد افزایش یافت و به حدود 19 میلیون کانتیر، شامل 10.9 درصد افزایش سالانه در سه ماهه چهارم سال، رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.