| کد خبر: 163766 |

نوروز ۹۷ و انجام ۲۰۹ پرواز فوق العاده در فرودگاه شیراز

رضا بدیعی فرد [کلیک و کشیدن برای جابجایی] مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از انجام ۲۰۹ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در نوروز ۹۷ خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از انجام ۲۰۹ پرواز فوق العاده داخلی و خارجی در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رضا بدیعی فرد گفت: از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷، تعداد ۹ شرکت داخلی تقاضای برقراری ۱۸۴ پرواز رفت و برگشت فوق العاده به مقاصد تهران، مشهد، تبریز، اصفهان و کیش و شش شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی تقاضای ۲۵ پرواز خارجی به مقاصد استانبول، نجف، آدنا، تفلیس و ایروان را داده اند که به پروازهای برنامه ای فرودگاه بین المللی شیراز افزوده شده است.

وی افزود: تأمین ایمنی و امنیت، ارائه خدمات بهینه فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمایی و آماده سازی ترمینال ها، نمازخانه ها، رستوران ها، پارکینگ و تاکسیرانی، از اولویت های خدمت رسانی مستقیم به مسافرین نوروزی در فرودگاه شیراز است.

بدیعی فرد با اشاره به اینکه همکاران ما در فرودگاه شیراز و تمامی ارگان ها و سازمانها، آمادگی ارائه خدمات رفاهی را به مسافران دارند، ادامه داد: شرکت های هواپیمایی باید از قبل تأخیرات احتمالی پروازها را اطلاع رسانی کنند و در شرایط ویژه نفرات پاسخگو در ترمینال نیز در اختیار داشته باشند تا مسافران در فرودگاه دچار سردرگمی نشوند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاههای استان فارس، وی همچنین به آمادهسازی و ساماندهی فضای سبز و نورپردازی محیطی فرودگاه شیراز برای نوروز اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته غرفه های کودک،  فرهنگی و غرفه تاریخی و گردشگری استان فارس در فرودگاه راه اندازی شده است که هدف از این اقدام، آشنایی مسافران با ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری است.

مدیرکل فرودگاههای استان فارس در پایان اضافه کرد: طبق تفاهم نامه میان شرکت فرودگاه ها و سازمان میراث فرهنگی، قرار است آداب و رسوم عشایری در فرودگاه های سراسر کشور معرفی شود که در این حوزه نیز امیدواریم این رسوم اصیل و کهن در فرودگاه شیراز نیز به نمایش درآید.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.