| کد خبر: 163727 |

افزایش ۱۶ درصدی تردد در محورهای لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین‌ماه قریب به ۶ میلیون وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد نموده است.

تین نیوز

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان روز هفتم فروردین‌ماه قریب به ۶ میلیون وسیله نقلیه در محورهای لرستان تردد نموده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در طول سفرهای نوروزی تا هفتم فروردین پنج میلیون و ۹۴۱هزار و ۵ وسیله نقلیه در راه‌های لرستان تردد کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۱۹درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده  ۱۳.۵۹ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است، گفت: بیشترین تردد در روز هفتم فروردین و ساعت اوج تردد با ۳۸هزار و ۱۴وسیله نقلیه بین ساعت ۱۸ تا ۱۹عصر همان روز ثبت شده است.

شرفی گفت: محورهای سه‌راهی چالانچولان-خرم‌آباد، بروجرد- سه‌راهی چالانچولان و دورود- سه‌راهی چالانچولان دارای بیشترین تردد و محورهای بروجرد-بیرانشهر، بیرانشهر-بروجرد و سه‌راهی نورآباد- نهاوند دارای کمترین تردد بودند.

وی اظهار کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این ایام ۷۸.۹  کیلومتر بر ساعت بوده است که بیشترین سرعت متوسط در آزادراه پل‌زال- خرم آباد با ۹۲.۱کیلومتر ثبت شده است و پس از آن محورهای فیروزآباد- نورآباد و بیرانشهر- بروجرد رکورددار بیشترین سرعت متوسط بوده اند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.