| کد خبر: 163705 |

◄ نوسازی بافت فرسوده 270 محله در سال

مدیرعامل شرکت بهسازی شهری عنوان کرد: ما باید سالانه 270 محله را نوسازی کنیم که در پایان برنامه ششم توسعه به نوسازی 1350 محله نائل می‌آییم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهسازی شهری عنوان کرد: ما باید سالانه 270 محله را نوسازی کنیم که در پایان برنامه ششم توسعه به نوسازی 1350 محله نائل می‌آییم.

به گزارش تین‌نیوز، عشایری در برنامه تیتر یک امشب در تشریح نوسازی بافت‌های فرسوده گفت: ما برای همه استان‌ها به‌جز تهران موضوع مشارکت مردمی را دنبال می‌کنیم، این رویکرد اصلی ماست و محله محور است، توسعه گران خانه‌ها را می‌سازند و دولت تسهیلات لازم را تأمین می‌کند.

او یادآور شد: هر محله برنامه جامع خود را دارد و حتی هر دستگاه نقش و سهم خود را هم به‌طور کامل می‌داند، لذا جای هیچ نگرانی نیست.

او گفت: برنامه ما مبتنی بر تدوین برنامه جامع اقدام مشترک است که تحقق آن مبتنی بر همگرایی همه ارکان برنامه است، مردم حول محور اصلی است و شهرداری، تسهیل دهندگان، توسعه‌دهندگان و بخش خصوصی سایر ارکان این امر را تشکیل می‌دهند.

عشایری افزود: محله‌ها از نگاه فرهنگی متفاوت هستند، لذا بر همین اساس رویکرد ما محله محور است حال شکل‌گیری هر کالبدی باید متناسب بافرهنگ همان محله شکل بگیرد، لذا هر محله‌ای معماری و شهرسازی متناسب با خود را دارد.

او تصریح کرد: ما باید سالانه 270 محله را نوسازی کنیم که در پایان برنامه ششم توسعه به نوسازی 1350 محله نائل می‌آییم.

مدیرعامل شرکت بهسازی شهری یادآور شد: ما حدوداً در این مدت 5 ساله، برای 10 میلیون نفر نوسازی محله‌ها را انجام می‌دهیم. این امر در مدت‌زمان یک سال انجام نمی‌شود و فرایندی زمان‌بر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.