| کد خبر: 163621 |

◄ پیش‌بینی کاهش 26درصدی هزینه‌های «رجا» در سال 97

با تشکیل شرکت فنی جدید و تغییر ساختار سازمانی شرکت حمل‌ونقل ریلی به دنبال چابک کردن سیستم هستیم.

تین نیوز

توسعه صنعت حمل‌ونقل ریلی می تواند به اقتصاد ملی و پایداری اقتصاد کشور کمک شایانی کند، اما رشد این صنعت بیش از همه چیز، نیازمند سرمایه‌گذاری در سطحی کلان  است.

به گزارش تین نیوز، مدیرعامل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در دیدار نوروزی مدیران شرکت‌های راهبری این شرکت در این‌باره گفت: بدون شک هدف دولت کمک به صنعت ریلی برای توسعه است، اما به دلیل شرایط فعلی جامعه و سوددهی پایین این صنعت، این حمایت با چالش‌هایی مواجه است.

محمد رجبی با اشاره به وضعیت شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا در بخش ریلی مسافری کشور ادامه داد: در سال 97 باید به دنبال نوآوری و تغییر ذهن‌ها برای ارائه خدمات بهتر با هزینه‌های کمتر باشیم.

رجبی خاطرنشان کرد: بعضاً می‌توان خدماتی را به مشتریان و مسافران قطارها ارائه داد که هزینه آن در مقایسه با شرایط فعلی کمتر بوده اما رضایتمندی بیش‌تر آنان را به دنبال داشته باشد. 

مدیرعامل رجا با اشاره به برنامه‌های رجا در سال 97 برای رسیدن به آرامش مالی گفت: در سال 96 با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و مدیریت در هزینه‌ها، حدود 26 درصد کاهش هزینه در رجا انجام شده است.

وی تداوم نوسازی ناوگان در سال 97 را از نکات مهم در برنامه‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: با تشکیل شرکت فنی جدید و تغییر ساختار سازمانی شرکت حمل‌ونقل ریلی به دنبال چابک کردن سیستم هستیم.

رجبی با تأکید بر مشورت و همفکری شرکت‌های راهبری در بهبود و توسعه خدمات گفت: با توسعه و تداوم این نشست‌ها و همفکری‌ها، باید به نقطه‌نظرات مشترک برای ارائه خدمت مطلوب و بهبود کیفیت برسیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.