| کد خبر: 163584 |

◄ تملک اراضی فرودگاه ساری برای نصب ILS

سعدالله وطنخواه به معرفی مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر پرداخت و عنوان کرد: ما اراضی فرودگاه رامسر را احیا کرده‌ایم و مستندسازی برای دریافت سند انجام‌شده است. همچنین مستندسازی اراضی فرودگاه‌های ساری و نوشهر نیز در حال نهایی شدن است و به‌زودی سند آن‌ها دریافت می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به تملک اراضی به مساحت 10 هکتار برای نصب سامانه ILS در فرودگاه ساری، از تحویل این سامانه و بهره‌برداری آن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سعدالله وطنخواه  به معرفی مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در فرودگاه‌های ساری، نوشهر و رامسر پرداخت و عنوان کرد: ما اراضی فرودگاه رامسر را احیا کرده‌ایم و مستندسازی برای دریافت سند انجام‌شده است. همچنین مستندسازی اراضی فرودگاه‌های ساری و نوشهر نیز در حال نهایی شدن است و به‌زودی سند آن‌ها دریافت می‌شود.

وی با اشاره به افزایش 33 درصدی درآمد مالی اداره کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: در وصول مطالبات فرودگاه‌ها نسبت به سال 95 رشد 2.6 درصدی را به دست آوردیم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با اشاره به تملک اراضی 10 هکتاری به ارزش 14 میلیارد تومان برای نصب سامانه ILS فرودگاه ساری گفت: سال 96 مطالعات برطرف کردن نواقص پروازی مربوط به دکل‌های برق مستقر در باند که بخشی از سطوح پروازی فرودگاه ساری را غیرقابل بهره‌برداری کرده بود، انجام شد.

وی افزود: سال 96 احداث ساختمان ترمینال مستقبلین فرودگاه ساری به پیشرفت 93 درصدی رسید و ساختمان‌های ایمنی زمینی و مهمانسرای فرودگاه ساری بهسازی شدند.

وطنخواه از توسعه 1200 مترمربعی ترمینال فرودگاه نوشهر خبر داد و گفت: طی سال 96 برج مراقبت و مجمع رفاهی و همچنین گیت سپاه فرودگاه نوشهر بازسازی شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در معرفی مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در سال 97 توضیح داد: سال 96 مناقصه توسعه اپرون فرودگاه ساری برگزار شد که سال 97 اجرا می‌شود. همچنین سال 96 مطالعات طرح جامع فرودگاه ساری انجام‌شده است که سال 97 این مطالعات را برای فرودگاه‌های نوشهر و رامسر انجام می‌دهیم.

وی افزود: سال 97 توسعه اراضی از سمت باند 16 فرودگاه ساری برای نصب چراغ‌های روشنایی انجام می‌شود. همچنین بهسازی ساختمان ایمنی زمینی و افزایش پروازهای فرودگاه نوشهر در دستور کار است.

وطنخواه همچنین از برنامه‌ریزی برای بهسازی ترمینال و بهره‌برداری از باند جدید فرودگاه رامسر خبر داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.