| کد خبر: 163359 |

جاده اردبیل - آستارا پرتردد ترین راه ارتباطی استان در تعطیلات نوروزی است

اردبیل - ایرنا- مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 80 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی جاده اردبیل- آستارا به ثبت رسید و این راه ارتباطی پر تردترین جاده در استان در تعطیلات نوروزی می باشد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 80 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی جاده اردبیل- آستارا به ثبت رسید و این راه ارتباطی پر تردترین جاده در استان در تعطیلات نوروزی می باشد.

به گزارش تین‌نیوز ، علی رحمتی روز چهارشنبه در بازدید از جاده های برون شهری و اکیپ های نوروزی مستقر در راهدارخانه های استان افزود : بر اساس آمارهای ثبت شده در 60 سامانه تردد شمار که در 30 نقطه از جاده های استان نصب شده از 23 تا 29 اسفند 96 آمار تردد وارده به استان با رشد 12.4 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم 136 هزار و 635 تردد رسید.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفرهای استان اردبیل تشریح کرد: تعداد خودروهای خارج شده از استان نیز در این مدت با رشد 4.5 درصدی بالغ بر 109 هزار 620 وسیله نقلیه می باشد.

رحمتی با بیان اینکه جاده اردبیل - آستارا با ثبت بیش از 80 هزار تردد،پرتردد ترین محور استان در روزهای اخیر بوده است افزود : در مجموع آمار تردد وارده و خارج شده از استان طی این مدت 246 هزار 247 خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.7درصد رشد داشته است.

هم اکنون 120 گروه راهداری با 260 دستگاه ماشین آلات در 13 راهدارخانه استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی مستقر شده اند و نظارت ویژه ای هم بر فعالیت مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی وجود دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.