| کد خبر: 163169 |

◄ پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی بزرگراه ایلام- مهران

آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی بزرگراه ایلام- مهران در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد.

تین نیوز

آخرین وضعیت پروژه‌های راهسازی بزرگراه ایلام- مهران در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بررسی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این بازدید سید کمال‌الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه‌ها ضمن رعایت نکات ایمنی به جهت مجاورت عملیات راه‌سازی با محور اصلی و تردد مسافرین نوروزی در این ایام تأکید کرد.

میرجعفریان در تشریح این پروژه‌ها گفت: عملیات اجرایی بزرگراه ایلام به مهران در سه قطعه عملیاتی شده است و طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده می‌بایست تا فرارسیدن اربعین آینده به اتمام برسد و اگر مشکل خاصی نداشته باشیم ان شااله این مهم تحقق خواهد یافت.

 وی افزود: قطعه اول حدفاصل روستای مهدی‌آباد تا سه‌راهی ماربره به طول ۱۰ کیلومتر مهم‌ترین قسمت این محور است چراکه توپوگرافی منطقه حجم عملیات خاک‌برداری، خاک‌ریزی، کوه‌بری، حفر تونل و احداث پل‌های بزرگ و کوچک را ایجاد کرده است اما پیمانکار پروژه با جدیت در همه قسمت‌ها فعال است و حفاری تونل ۷۱۰ متری نیز آغازشده است.

وی ادامه داد: در قطعه دوم حدفاصل تقاطع ماربره تا سه‌راهی صالح‌آباد به طول ۱۹ کیلومتر نیز پیمانکار فعال بوده و تعریض پل‌ها و برداشت ترانشه‌ها در حال انجام است و پیشرفت کار چشمگیر است و قطعه سوم نیز که پیمانکار آن موسسه ولی‌عصر (عج) است از سه‌راهی صالح‌آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۴۵ کیلومتر می‌باشد که قسمت اصلی مسیر از پل کنجانچم به بعد که محور تفکیک می‌شود پل‌های بزرگ و کوچکی زیادی در حال احداث بوده و کلاً دو محور مجزا در حال احداث است و پیشرفت کار نیز مناسب ارزیابی می‌گردد.

میر جعفریان بیان کرد: با احداث و تکمیل بزرگراه ایلام- مهران با توجه به حجم عظیم تردد زائرین عتبات‌عالیات و همچنین مبادله تجاری بین دو کشور ایران و عراق شاهد تحول مناسبی در استان ایلام خواهیم بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.