| کد خبر: 16310 |

ترافیک درآزادراه زنجان - قزوین سنگین است

تین نیوز | رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه زنجان - قزوین سنگین است و تردد به کندی صورت می گیرد.
 
سرهنگ علی اصغر شیر محمدی ، افزود:در حال حاضر با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان به تاکستان در محدودیت ترافیکی است و تردد به کندی صورت می گیرد.
 
وی به رانندگان توصیه کرد با صبر و حوصله رانندگی کنند و از سرعت غیر مجاز خود داری کنند.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: تردد در بقیه محورهای مواصلاتی استان زنجان روان و آرام است.
 
وی افزود: متاسفانه در بسیاری از موارد عملیات در محورهای مواصلاتی استان و کم دقتی رانندگان باعث چندین مورد تصادف شده است.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان به وضعیت محورهای مواصلاتی استان زنجان اشاره کردو یاد آورشد: در حال حاضر تردد در محورهای زنجان به تبریز، زنجان به قزوین و زنجان به بیجار به کندی صورت می گیرد و در این میان رانندگان صبر را سرلوحه کار خود قرار دهند.
 
سرهنگ شیر محمدی افزود: رانندگان از انحراف به چپ خود داری کرده و همچنین از کمربند ایمنی استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: رانندگان در حین مسافرت سرعت مطمئنه را رعایت کرده و از هر گونه سرعت غیر مجاز خود داری کنند و هرگز در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند و از هر گونه شتاب جدا خود داری کنند.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان یاد آورشد: رانندگان هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی دست بکشند و حداقل دو ساعت استراحت کنند چرا که بیش از 50 درصد  وقوع صادفات به علت خستگی و خواب آلودگی است.
 
رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: موتورسواران که اقدام به مسافرت می کنند حتما  از کلاه ایمنی استفاده کنند و از حرکات مخاطره آمیز و نمایشی جدا خود داری کنند.
 
سرهنگ شیر محمدی ادامه داد : پلیس راه با تمام نیروهای خود به طور محسوس و نامحسوس نظارت از محورهای مواصلاتی استان زنجان را بر عهده دارد و در این میان پلیس راه با رانندگان متخلف برخورد جدی می کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.