| کد خبر: 162454 |

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

◄ سازمان بنادر گردشگری دریایی را احیا می‌کند

سیاست های تفکیکی سازمان بنادر برای گردشگری دریایی ابلاغ شد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سیاست‌های اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش گردشگری دریایی ابلاغ‌شده است .

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادرو دریانوردی،محمد راستاد بابیان اینکه گردشگری دریایی باید موردتوجه قرار گیرد،افزود: وظایف و مأموریت معاونت‌های بندری ، دریایی و مهندسی و امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی ،برای احیا و توسعه گردشگری دریایی ابلاغ‌شده است.لذا تمام بخش‌ها طبق سیاست تعیین‌شده باید برای رونق گردشگری دریایی فعالیت کنند.

وی با مهم برشمردن موضوع گردشگری دریایی در کشور و با اشاره به استقبال و حمایت رئیس‌جمهوری از این رویکرد تصریح کرد:توسعه گردشگری دریایی با تولیت، تهیه و تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری در بنادر توسط معاونت بندری و اقتصادی و مشارکت سایر معاونت‌های سازمان، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف سال آتی مدنظر قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریادودی در خصوص مأموریت‌های معاونت دریایی در حوزه گردشگری نیز تأکید کرد: معاونت دریایی کما فی‌السابق حسب استانداردهای مربوط به «ثبت و صدور مجوزهای لازم برای شناورهای تخصصی» مبادرت می‌کند.

وی همچنین در خصوص حدود اختیارات و عملکرد معاونت مهندسی و امور زیر بنایی در بخش گردشگری دریایی خاطرنشان کرد: معاونت مهندسی و امور زیر بنایی هم نسبت به « ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز مطابق با طرح جامع بنادر و متناسب باسیاست های عالی سازمان بنادر» اقدام خواهد کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.