| کد خبر: 162387 |

◄ برقراری پرواز بندرعباس-جاسک با هواپیماهای برجامی

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از پرواز برنامه‌ای بندرعباس به جاسک با هواپیماهای برجامی شرکت هواپیمایی هما خبر داد و گفت: در حال حاضر قرار است هفته‌ای دو پرواز در این مسیر انجام بگیرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از پرواز برنامه‌ای بندرعباس به جاسک با هواپیماهای برجامی شرکت هواپیمایی هما خبر داد و گفت: در حال حاضر قرار است هفته‌ای دو پرواز در این مسیر انجام بگیرد.

محمود امانی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین نیوز از اولین پرواز برنامه‌ای هواپیمای جمهوری اسلامی «هما» از بندرعباس به بندر جاسک خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌ مقامات استانی و برنامه شرکت هواپیمایی هما از چهارشنبه هفته گذشته پرواز برنامه‌ای بندرعباس به جاسک و بالعکس با هواپیمای ای‌تی‌آر  صورت گرفت اما روز چهارشنبه 9 اسفندماه به دلیل شرایط جوی و بدی آب‌وهوا این پرواز کنسل شد در همین راستا روز گذشته (یکشنبه 13 اسفندماه) اولین پرواز  انجام شد.

وی  افزود: اولین پرواز بندرعباس به جاسک با هواپیمای ATR مدرن شرکت هواپیمایی هما انجام شد و در حال حاضر قرار است هفته‌ای دو پرواز در این مسیر انجام بگیرد که با افزایش استقبال، امکان افزایش پروازها وجود خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان در خصوص برنامه پروازی نوروز 97 گفت: برنامه ستادی نوروزی روی گذشته (13 اسفندماه) متشکل از  تمام ارگان‌ها و نهادهای مستقر در فرودگاه با محوریت تکریم از مسافران برگزار شد.

امانی در رابطه با محوریت‌های ستاد نوروزی بیان کرد: در این جلسه بحث اطلاع‌رسانی به‌موقع در هنگام تأخیرها و کنسلی به مسافران و اعلام مقاصد جدید استان به شرکت‌های هواپیمایی ازجمله مباحث مطرح‌شده بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.