| کد خبر: 162291 |

واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان در مازندران 16 زخمی بر جای گذاشت

مدیر اداره آموزش و پرورش نکا تائید کرد که بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان چند روستای این شهرستان در صبح امروز شنبه ، تمامی سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

تین نیوز

مدیر اداره آموزش و پرورش نکا تائید کرد که بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان چند روستای این شهرستان در صبح امروز شنبه ، تمامی سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، حسین پالار گفت که 16 دانش آموزی که در این مینی بوس حضور داشتند ، دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه اول در مدرسه شبانه روزی آیت الله محمدی لائینی روستای ' استخرپشت ' بودند.

وی افزود که این دانش آموزان که از روستاهای اطراف سوار مینی بوس شدند تا به مدرسه برسند ، در روستای ' شیت ' دچار حادثه شدند.

پالار گفت که پس از وقوع این حادثه ، نیروهای اورژانس به محل اعزم شدند و دانش آموزان مصدوم را به بیمارستان امام حسین شهر نکا منتقل کردند.

مدیر آموزش و پرورش افزود : اقدامات تشخیصی درمانی از قبیل سی تی اسکن و عکسبرداری برای این دانش آموزان انجام شد و در حال حاضر 10 دانش آموز پس از اطمینان حاصل کردن پزشکان از سلامتی آنان از بیمارستان مرخص شدند و بقیه نیز پس از انجام کارهای درمانی لازم ترخیص خواهند شد.

وی تردد دانش آموزان به مدارس شبانه روزی در منطقه محروم و کوهستانی هزارجریب را از جمله مشکلات آموزش و پرورش شهرستان نکا برشمرد و گفت : راههای دسترسی به منطقه کوهستانی هزار جریب ، راه پرپیچ و خم است و مینی بوس حامل دانش آموزان در داخل کانالی در حاشیه جاده واژگون شد .

اورژانس مازندران نیز در گزارش خود اعلام کرد که این حادثه ساعت حوالی 9 امروز به مرکز پیام اورژانس استان اطلاع داده شد.

در این گزارش آمده است که پس از دریافت گزارش ، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان را پس از اقدامات اولیه در محل ، به بیمارستان امام حسین (ع) نکا انتقال دادند.

بر اساس گزارش اورژانس مازندران ، وضعیت هیچ یک از مصدومان این حادثه وخیم نبوده است .

شهرستان 120 هزار نفری نکا دارای 18 هزار و 500 دانش آموز است که در 173 مدرسه با 710 کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

بخش هزارجریب نکا از جمله مناطق محروم مازندران است که به علت نبود امکانات و زیرساخت های اولیه در چند دهه گذشته از جمعیت تهی شده است و هم اکنون دانش آموزان منطقه مجبورند برای حد نصاب رسیدن تشکیل کلاس های درس ، در مدارس شبانه روزی درس بخوانند.

این بخش بر اساس گزارش فرمانداری نکا با 63 روستا ، حدود 14 هزار نفر جمعیت دارد.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.