| کد خبر: 161579 |

کشاورزیان خبر داد:

◄ ساخت 50 ایستگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته تا نیمه نخست سال آینده

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد که از 50 باب ایستگاه پلیس پیش‌ساخته 25 مورد آن در 16 استان به بهره‌برداری رسید و در نیمه نخست سال 97 25 باب دیگر به بهره‌برداری می‌رسد

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خبر داد که از 50 باب ایستگاه پلیس پیش ساخته 25 مورد آن در 16 استان به بهره برداری رسید و در نیمه نخست سال آینده 25 باب دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، داوود کشاورزیان در مراسم افتتاح هم زمان 25 پاسگاه پیش ساخته بتنی گفت: این پروژه از 4 سال پیش در سازمان راهداری کلیک خورد اما از آنجایی که ساختار نظام اجرایی کشور مبتنی برساخت وسازهای این چنینی نیست یافتن پیمانکار برای اجرای این پروژه بسیار سخت بود.

وی افزود متأسفانه شرکت هایی که ساختمان های پیش ساخته بتنی تولید و اجرا کنند کم است و به همین دلیل مناقصه ما برای انتخاب پیمانکار چندین بار تکرار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: شرکت هایی هم که پیدا می شدند سابقه ساخت نداشتند و به همین دلیل انتخاب پیمانکار به درازا کشید.

کشاورزیان افزود: بعد از انتخاب پیمانکار ابتدا دو دستگاه از این ساختمان ها در اصفهان و شریف آباد به صورت پایلوت ساخته شد تا بتوانیم نواقص و مشکلات این طرح را قبل از اجرایی کلی آن کشف کنیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ادامه داد: بعد ا ز رفع نواقص، طرح کلی از تابستان سال 95 اجرایی شد و امروز شاهد افتتاح 25 باب از این پاسگاه ها در 16 استان هستیم.

وی بابیان اینکه 50 باب پاسگاه پیش ساخته در تعهد سازمان راهداری است گفت: ابتدای سال آینده  250 باب دیگر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

 وی خبر داد که 4 باب از این پاسگاه ها در سیستان و بلوچستان و 3 باب در زنجان و باقی استان ها هرکدام صاحب یک باب ایستگاه پیش ساخته شدند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.