| کد خبر: 161310 |

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با مهر مطرح کرد؛

طرح چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی اردبیل در دست اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح چهار خطه کردن محورهای اصلی مواصلاتی این استان با هدف توسعه حمل‌ونقل زمینی در دست اجرا است.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح چهار خطه کردن محورهای اصلی مواصلاتی این استان با هدف توسعه حمل‌ونقل زمینی در دست اجرا است.

به گزارش تین‌نیوز ، محبوب حیدری پیش از ظهر جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: از چهار سمت مرکز استان اردبیل پروژه‌های چهار خطه سازی محورهای مواصلاتی آغاز شده است.

وی افزود: در محور اردبیل- مشگین شهر به طول 122 کیلومتر تا پایان سال گذشته 43 کیلومتر اجرا شده و امسال نیز اجرای 10 کیلومتر دیگر برنامه‌ریزی شده بود که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: محور اردبیل- آستارا نیز به طول 55 کیلومتر بوده که تاکنون 32 کیلومتر به اتمام رسیده و مابقی مطالعه شده است.

به گفته حیدری در محور اردبیل- تبریز به طول 60 کیلومتر، چهار خطه 31 کیلومتر به اتمام رسیده و مابقی نیز مطالعه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه محور اردبیل- سرچم است که به طول 180 کیلومتر چهار خطه سازی برنامه‌ریزی شده و تاکنون 12 کیلومتر به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان متذکر شد: امسال اجرای هشت کیلومتر دیگر برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حیدری تأکید کرد: تکمیل این پروژه‌ها منوط به تأمین مالی است و در صورتی که منابع مناسبی تعریف شود در آینده نزدیک می‌توان بخش عمده را به اجرا درآورد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.