| کد خبر: 160645 |

◄ افتتاح نمایشگاه هوایی سنگاپور +تصاویر

نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018 امروز آغاز به کار کرد و تا 11 فوریه برای بازدید علاقه‌مندان صنعت هوانوردی فعال خواهد بود.

تین نیوز

نمایشگاه هوایی سنگاپور 2018 امروز آغاز به کار کرد و تا 11 فوریه (22بهمن) برای بازدید علاقه‌مندان صنعت هوانوردی فعال خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به  نقل از وب‌سایت Aviation international news، این نمایشگاه هوایی دوسالانه، امسال میزبان ۱۰۶۲ شرکت‌کننده شامل، فعالان صنعت هوانوردی و غول‌های هواپیماسازی مانند ایرباس و بوئینگ است.

نمایشگاه هوانوردی و صنایع دفاعی هوایی سنگاپور ۲۰۱۸ یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین نمایشگاه‌هایی است که به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شوند. از مهم‌ترین نمایشگاه‌های هوایی در جهان می‌توان به نمایشگاه‌های هوایی لوبورژه پاریس در فرانسه، فارنبرو در انگلستان، دوبی در امارات متحده عربی و ماکس در روسیه اشاره کرد که هرکدام از آن‌ها با توجه به اینکه قراردادهای مهمی در این رویدادها منعقدشده و محصولات جدیدی به نمایش درمی‌آید، از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار هستند.

در نوامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی بود که نمایشگاه هوایی دوبی (Dubai Airshow ۲۰۱۷) برگزار شد و فرصت‌های خوبی را برای صاحبان صنعت هواپیماسازی، خریداران و شرکت‌های هواپیمایی برای عقد قراردادهای تجاری فراهم آورد.

نمایشگاه هوایی سنگاپور ۲۰۱۸ در نخستین روز خود میزبان تیم‌های تخصصی به‌منظور نمایش‌های هوایی جذابی خواهد بود که در این رویداد، روزهای ششم تا ۹ فوریه برای عقد قراردادهای تجاری و روزهای ۱۰ و ۱۱ فوریه برای بازدید افراد علاقه‌مند و شهروندان عادی در نظر گرفته‌شده است. همچنین برآورد می‌شود که بیش از ۱۳۰ هزار بازدیدکننده و شرکت‌کننده از ۵۰ کشور جهان در این رویداد هوایی شرکت کنند.

57634181

انتظار می‌رود غول‌های هواپیماسازی جهان همچون بوئینگ آمریکا و ایرباس اروپا حضور قدرتمندانه و موفقیت‌آمیزی در این نمایشگاه داشته باشند و درنتیجه قراردادهای بزرگی را با ایرلاین‌های سراسر جهان منعقد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.