| کد خبر: 160615 |

◄ افزایش محصولات بهمن‌دیزل با همکاری ایسوزو

بهمن دیزل با همکاری شریک ژاپنی در پی افزایش محصولات خود است. مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل بابیان این مطلب افزود: ما تنها خودروساز تجاری در کشور هستیم که توانستیم چهار ستاره کیفی را اخذ کنیم و استراتژی ما این است که تمام محصولات بتوانند این امتیاز را کسب کنند. ضمن آنکه به دنبال آن هستیم تا با همکاری شریک ژاپنی خود سبد محصولات خود را در آینده افزایش دهیم.

تین نیوز

 بهمن دیزل با همکاری شریک ژاپنی در پی افزایش محصولات خود است.

مرتضی شفیعی مدیرعامل بهمن دیزل در این‌باره افزود: ما تنها خودروساز تجاری در کشور هستیم که توانستیم چهار ستاره کیفی را اخذ کنیم و استراتژی ما این است که تمام محصولات بتوانند این امتیاز را کسب کنند. ضمن آنکه به دنبال آن هستیم تا با همکاری شریک ژاپنی خود سبد محصولات خود را در آینده افزایش دهیم.

مرتضی شفیعی در مراسم رونمایی از کامیونت FVZ ایسوزو گفت: این شرکت توانسته در سال جاری پنج هزار و صد دستگاه از تولیدات خود را به فروش برساند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

او افزود: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در سال آینده این عدد به ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید ضمن آنکه به‌تناسب افزایش تولید و فروش، شبکه خدمات پس از فروش ما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل بهمن دیزل ادامه داد: ما برای تشویق نمایندگی‌های خود در حوزه فروش تأمین قطعات و خدمات پس از فروش برای آن‌ها امتیاز ویژه قائل شدیم که فکر می‌کنیم درنهایت این امر به نفع مصرف‌کننده خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.