| کد خبر: 160586 |

◄ اضافه شدن شیوه حمل ریلی به مانیفست‌های الکترونیکی

رئیس امور زیربنایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور خواستار همکاری بیش‌ازپیش راه‌آهن برای افزایش تخلیه و بارگیری ریلی در بندر شهید رجایی شد.

تین نیوز

رئیس امور زیربنایی سازمان برنامه‌وبودجه خواستار همکاری بیش‌ازپیش راه‌آهن برای  افزایش تخلیه و بارگیری ریلی در بندر شهید رجایی شد.

به گزارش تین‌نیوز، رحمانی غروی با حضور در بندر شهید رجایی از توسعه زیرساخت‌های ریلی و بندری بازدید کرد و از سازمان بنادر و راه‌آهن خواست تا با همکاری یکدیگر بتوانند خطوط ریلی در بندر شهید رجایی را گسترش دهند.

رحمانی قهرودی پس‌ازاین بازدید از بندر شهید رجایی در نشست مشترکی بین راه‌آهن و سازمان بنادر و دریانوردی گفت: افزایش تخلیه و بارگیری ریلی در این بندر شهید رجایی باید به‌صورت ملی دیده شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی هرمزگان، وی گفت: باید به مجموعه‌ای از راهکارهای علمی برای توسعه ریل در بنادر و دستیابی به هدف بنادر ریل‌پایه دست‌ یافت.

مدیرکل برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردی نیز اظهار کرد: اضافه شدن شیوه حمل ریلی به مانیفست‌های الکترونیکی ازجمله اقداماتی است که با هماهنگی صورت گرفته با انجمن کشتیرانی، سازمان بنادرودریانوردی و کمک شرکت راه‌آهن انجام‌شده است.

رمضان‌علی محمودی گفت: تشویق صاحبان کالا و شرکت‌های خصوصی متصدی محوطه‌ها و اراضی پشتیبانی برای کشیدن خط ریل به داخل این محوطه‌ها از جمله اقدامات دیگری است که در دست اقدام است.

مدیرکل برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این نشست اظهار کرد: به‌منظور توسعه زیرساخت‌ها و افزایش خطوط ریلی در بندر شهید رجایی سازمان بنادر آمادگی خود را در این راستا اعلام می‌کند و برای پیشرفت بنادر در کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

علی محمودی، بیان کرد: ایجاد معاونت ریلی در سازمان بنادر و دفتر لجستیکی درراه آهن بسیار مهم است و شاید لازم باشد که در طرح‌های پیشین ریلی تجدیدنظر و یا تغییراتی انجام و اولویت‌ها در این زمینه تغییر و یا خطوط تازه‌ای پی‌ریزی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.