| کد خبر: 160403 |

امینی در بخش راه و حمل و نقل خبر داد:

افتتاح بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در دهه فجر امسال

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح در بخش راه و حمل و نقل کشور افتتاح می‌شود.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال طرح در بخش راه و حمل و نقل کشور افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امیر امینی اظهار کرد: این طرح ها شامل چهار طرح ریلی، بیش از یکهزار کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، تجهیزات بندری و فرودگاهی و تعدادی طرح اقتصاد مقاومتی است. 

وی ادامه داد: دولت با وجود محدودیت های مالی در سال های گذشته طرح های مهمی را مورد بهره برداری قرار داده که به طور متوسط سالانه بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

امینی همچنین با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی قیر رایگان در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد، اظهار کرد: توزیع قیر بین شهرداری ها و ادارات راه و شهرسازی به صورت رایگان و بدون محدودیت انجام می شود. 

وی افزود: این قیر در اختیار شهرستان هایی قرار می گیرد که زیرساخت های آن شهرستان در مسیر تحقق توسعه حمل و نقل برون شهری باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضع کریدور(مسیر) شماره ۱۰ کشور که شهرستان بوکان جزو آن است، گفت: این مسیر مهمترین کریدور جامع کشور به شمار می رود.

به گفته وی، تعهدات وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح ها در لایحه بودجه سال آینده یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال است.

امینی ادامه داد: بر این اساس شرایط تعهدات و اجرای کارها باید با هم هماهنگی داشته باشد و اگر زیرساخت و حمل و نقل تقویت نشود، تولید هم رشد نمی‌کند.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برای بازدید از طرح های ریلی و جاده ای آذربایجان غربی به این استان و شهرستان بوکان سفر کرده است

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.