| کد خبر: 159335 |

ایمن‌سازی جاده‌ها اولویت اصلی کار راهداران است

راهداری وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقاء ایمنی نمی توان انتظار بهبود شرایط مناسبی را داشت.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، ایمن‌سازی محورها را از اولویتهای کاری این اداره کل برشمرد و افزود: راهداری وظیفه ذاتی این اداره کل بوده و بدون تلاش راهداران در جهت ارتقای ایمنی نمی توان انتظار بهبود شرایط مناسبی را داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، مهندس عباسعلی نجفی با بیان این مطلب افزود: هم اکنون عمده تلاش‌های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راهها ، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاریهای انجام شده در این بخش می‌شود.

وی تصریح کرد: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی ،عملیات راهداری نام گرفته است، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راههای موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه ، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد . لذا برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری ازتأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت می باشد.

مهندس نجفی به مشکلات راهداران پرتلاش در سطح محورها اشاره و عنوان کرد: راهداران فرشتگان نجات جاده ها هستند، انسانهایی بی ریا و مخلص که در جهت آسایش و رفاه هموطنان خود از هیچ کوشش و تلاش دریغ نمی کنند لذا وظیفه مسئولین این بخش است که بتوانند با راهکار ها و برنامه های کاری منعکس کننده بخش کوچکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان و قدردان آنان باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران به عملیات ایمن‌سازی این اداره کل اشاره و اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در جاده‌ها، عملیات نمک‌پاشی و برفروبی در سرلوحه کار راهداران است.

وی ادامه داد: نصب نیوجرسی، اجرای خط‌کشی، نصب تابلو و علائم و پاکسازی حریم راهها از دیگر فعالیتهای راهداران بوده که در سطح جاده ها به اجرا در آمد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.