| کد خبر: 159110 |

درخواست رئیس شورای شهر از شهردار تهران

◄ قضاوت نسبت به عملکرد شهردار قبلی باید واقع‌گرایانه باشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از شهردار تهران خواست تا در ارائه گزارش، قضاوت نسبت به دوره‌های قبل مدیریت شهری واقع‌گرایانه باشد.

تین نیوز

رئیس شورای شهر تهران از شهردار تهران خواست تا در ارائه گزارش، قضاوت نسبت به دوره‌های قبل مدیریت شهری واقع‌گرایانه‌تر باشد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن هاشمی رفسنجانی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حضور نجفی شهردار تهران در جلسه، اظهار کرد: امروز 140 روز از انتخاب دکتر نجفی به عنوان شهردار تهران می‌گذرد و قرار است سند تحویل و تحول که در خصوص عملکرد  شهردار قبلی تهران و شورای شهر چهارم تهیه شده در صحن شورای شهر توسط ایشان قرائت شود.

 وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه،  بررسی دقیق عملکرد دور گذشته شهرداری در بخش‌های مختلف نیاز به زمان و اختیارات قانونی بیشتری دارد تا گزارش دقیق به نمایندگان مردم ارائه شود، تصریح کرد: یکی از روش‌های نظارت، ارائه گزارش تفریغ بودجه است که متاسفانه،  دیرتر از زمان مقرر به شورای شهر رسید، به همین دلیل لازم است تا، در این‌باره تجدید نطر صورت بگیرد.

هاشمی، با بیان این‌که «قضاوت ما نسبت به دوره‌های قبل باید منصفانه‌تر باشد»، اظهار کرد: نباید افراط و تفریط در گزارش‌ها دیده شود به گونه‌ای‌که در بخشی سیاه‌نمایی و در بخش‌ دیگری کاملاً کارها به روال بوده باشد.

رئس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: افراط در سیاست‌های گذشته شهرداری تهران نباید مدیریت جدید را به سمت اتخاذ سیاست‌های انقباضی رهنمون شود و این دست از سیاست‌ها باعث تغییر مسیر در برخی امور از جمله حمل‌ونقل شود کما این‌که ابن اتفاق در گذشته رخ داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.