| کد خبر: 159100 |

مدیرکل جدید حراست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی خنجری را به سمت مدیرکل حراست این سازمان منصوب کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی خنجری را به سمت مدیرکل حراست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، علی عابدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری، به جایگاه رفیع سازمان در بخش حاکمیتی و نظارتی اشاره کرد و گفت: پیش از این برخی قوانین و مقررات که می توانست صنعت حمل ونقل هوایی را متحول کند، به جهت بعضی از مشکلات اجرایی نشد اما در چندسال گذشته با همت کارشناسان و متخصصان صنعت و با حمایت دولت و مجلس توانستیم قدم های موثری برداشته و حرکت رو به رکود صنعت را در مسیر توسعه قرار دهیم .

وی گفت: حمل و نقل هوایی یک زنجیره به هم پیوسته است که انتظار می رود قضاوت ها، تعابیر و تفاسیر نوع فعالیت ها به لحاظ کمی و کیفی در چارچوب شرح وظایف دستگاهها معنی و عملیاتی شود. در این صورت، می توان با نگاه ملی، صنعت را در جهت شان و مرتبه مردم و هرچه بیشتر اقتصادی تر شدن بخش های مختلف آن به پیش برد .

عابدزاده ادامه داد: توانایی در بخش های مختلف صنعت وجود دارد و آنچه مهم است، مدیریت و کاربردی کردن توانایی های بالقوه آنهاست که اگر دلسوزان صنعت اراده کنند، می توان به اهداف و چشم اندازها دست یافت .

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از زحمات فیروزی پور، سرپرست سابق حراست سازمان قدردانی و برای توفیقات مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد .

در این جلسه جابر انصاری، رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی نیز، تلاش مستمر برای همکاری و مشارکت با مدیران سازمان در جهت ارتقای سطح ایمنی، رعایت دقیق استانداردهای بین المللی، اهتمام و برقراری و ارتقای امنیت داده ها، به روز رسانی ابزارها و فناوری های نوین جهت تسهیل و بهبود فرایندهای نظارتی و امنیتی با رعایت ضوابط و مقررات را از جمله محورهای مهم فعالیت های آتی مجموعه حراست این سازمان برشمرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.