| کد خبر: 158881 |

◄ آغاز عملیات اطفای حریق در نفتکش ایرانی

از ساعت 5 صبح امروز عملیات اطفای حریق آغاز شده است

تین نیوز

سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی گفت: در حال حاضر مهم این است که آتش خاموش شود تا در صورتی که افراد داخل کشتی زنده باشند،آسیبی نبینند.

کاپیتان محسن بهرامی با اعلام اینکه از ساعت 5 صبح امروز عملیات اطفای حریق آغاز شده است، اظهار داشت: طبق عکس و فیلم های دریافتی 2 کشتی کار اطفای حریق را آغاز کرده اند که یک کشتی به آتش حمله می کند و دیگری کار حمایتی را انجام می دهد و در حال حاضر نیز به کف رسیده اند.

براساس گزارش ایلنا سخنگوی کمیته اضطرار نفتکش سانچی افزود: در حال حاضر مهم این است که آتش خاموش شود تا در صورتی که افراد داخل کشتی زنده باشند،آسیبی نبینند و سالم به آنها دسترسی پیدا کنیم.

در پی دستور صبح دیروز رئیس جمهور به سه وزارتخانه امور خارجه، نفت و راه و شهر سازی به منظور رسیدگی به وضعیت کارکنان نفتکش ایرانی و خانواده آنان، کمیته ویژه ای متشکل از نمایندگان این سه وزارتخانه و شرکت ملی نفتکش تشکیل شد.

رئیس جمهور به سه وزارتخانه امور خارجه، نفت و راه شهرسازی دستور داد همه توان ملی و منطقه ای خود را جهت تسریع در تعیین سرنوشت و رسیدگی به وضعیت کارکنان این نفتکش به کار گرفته شود.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که «پارک سونگ دونگ»؛ یک مقام وزارت اقیانوس ها و ماهیگیری کره جنوبی از احتمال ادامه آتش سوزی نفتکش ایرانی در آب های چین تا حدود یک ماه آینده خبر داد.

وی افزود: با توجه به موارد پیشین تصادف نفتکش ها، احتمال می رود آتش سوزی (نفتکش ایرانی) تا دو هفته یا یک ماه دیگر ادامه داشته باشد.

نفتکش ایرانی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر شانزدهم دی 96 و پس از تصادم یک کشتی باری با آن، طعمه حریق شد ، عملیات برای اطفای حریق و تعیین سرنوشت 32 خدمه این کشتی همچنان تداوم دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.