| کد خبر: 158851 |

به گزارش تین‌نیوز:

◄ وضعیت عوارض تاکسی‌ها در طرح جدید ترافیک

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران درباره شائبه‌های تغییر وضعیت تاکسی‌ها در طرح ترافیک جدید توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: تاکسی‌های فعال در حمل و نقل عمومی همچون گذشته می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، از عدم تغییر در نحوه تردد تاکسی‌ها در طرح جدید ترافیک خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز، علیرضا قنادان،  در پاسخ به درستی یا نادرستی این‌که گفته می‌شود خودروهای تاکسی‌ که خط فعالیت تاکسی در محدوده جدید ترافیکی نیست باید برای ورود به محدوده عوارض پرداخت کنند، گفت: هیچ تغییری در مورد تاکسی‌ها در طرح جدید ترافیکی ایجاد نشده است.

وی در ادامه سخنان خود، با بیان این‌‌که «وضعیت تاکسی‌ها برای تردد در محدوده طرح ترافیک به همان شکل سابق است»، تصریح کرد:  تاکسی‌های فعال در حمل‌ونقل عمومی اعم از خطی، گردشی، هم‌چنان به مانند گذشته می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

قنادان درباره شائبه‌های تغییر وضعیت تاکسی‌ها در طرح ترافیک جدید توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: تاکسی‌های فعال در حمل و نقل عمومی همچون گذشته می‌توانند در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران،   تصریح کرد: در لایحه جدید خودروهای امدادی اعم از آتش‌نشانی و هم‌چنین تاکسی‌های فعال که در سطح شهر فعالیت می‌کنند از پرداخت عوارض معاف هستند و سخنانی که در خصوص پرداخت عوارض‌ آنها بیان می شود نادرست است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.