| کد خبر: 158533 |

◄ کارت سوخت برمی‌گردد، اگر ندارید به پلیس +10 مراجعه کنید

با توجه به این‌که قانون مصوب مجلس تأکید کرده است که سوخت‌گیری فقط با کارت سوخت امکان‌پذیر است و کارت سوخت جایگاه دار فقط برای موارد ضروری استفاده خواهد شد، مالکان خودروهایی که به هر دلیل فاقد کارت سوخت هستند باید به‌منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت اقدام کنند.

تین نیوز

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرد: استفاده از کارت سوخت الزامی می‌شود و افرادی که فاقد کارت سوخت هستند برای جلوگیری از مشکل اقدام کنند.

به گزارش تین‌نیوز، زیبا اسماعیلی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی اظهار کرد: با توجه به این‌که قانون مصوب مجلس تأکید کرده است که سوخت‌گیری فقط با کارت سوخت امکان‌پذیر است و کارت سوخت جایگاه‌داران فقط برای موارد ضروری استفاده خواهد شد، مالکان خودروهایی که به هر دلیل فاقد کارت سوخت هستند باید به‌منظور جلوگیری از ایجاد مشکل نسبت به اخذ کارت اقدام کنند.

او گفت: البته برای زمان ازسرگیری استفاده از کارت سوخت زمان مشخصی تعیین نشده است.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی افرادی که فاقد کارت سوخت هستند باید برای دریافت این کارت به نمایندگی‌های پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

سال گذشته عباس کاظمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفته بود: پس از تک‌نرخی شدن بنزین در کشور کارت سوخت فقط به‌عنوان سوئیچ برای عملیات سوخت‌گیری استفاده می‌شود، کمتر کسی از مصرف‌کنندگان اقدام به استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری می‌کنند و بیشتر مصرف‌کنندگان سعی می‌کنند تا از کارت سوخت جایگاه برای این منظور بهره ببرند.

و همچنین طبق نظر احمد صفری  عضو کمیسیون انرژی مجلس گفته بود: کارت سوخت هیچ جایگاهی ندارد تنها زمانی که بنزین دونرخی بوده است این کارت کارایی داشته است که با تک‌نرخی شدن بنزین این کار جنبه تزئینی و فقط در کنار مدارک ماشین وجود دارد.

 بعد از زمزمه‌های افزایش قیمت بنزین به 1500 تومان مجلس با توجه به وضعیت اقتصادی و مشیت مردم این موضوع را منتفی اعلام کرد و نرخ بنزین را دونرخی اعلام کرد و با تک‌نرخی بودن بنزین مخالفت کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.