| کد خبر: 158528 |

◄ افتتاح باند رفت اتوبان همت تا نوروز امسال

معطل ماندن پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج به دلیل کمبود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار و تخلف در تملک اراضی موضوعاتی بود که در بازدید استاندار مطرح شد.

تین نیوز

معطل ماندن پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج به دلیل کمبود ۳۰ میلیارد تومانی اعتبارات  و تخلف در تملک اراضی موضوعاتی بود که در بازدید شهردار تهران از این پروژه مطرح شد.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی نجفی در بازدید از پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج انجام شد هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت تعهدات پیمانکار، شرکت ساخت (وزارت راه) و سازمان برنامه وبودجه اعلام کرد و گفت: با تملک اراضی حاشیه این پروژه نمی خواهیم موجبات بی خانمان شدن مردم را فراهم کنیم، تمامی این موارد باید موردتوجه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه بدون شک توجه به تمام ابعاد در خصوص تملک اراضی مدنظر قرار خواهد گرفت تا فشاری به مردم تحمیل نشود، افزود: طبق گفته پیمانکار این پروژه در حال حاضر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی مواجه است.

افتتاح باند رفت اتوبان همت تا نوروز امسال

استاندار البرز نیز در این بازدید با تأکید بر اینکه برگزاری این جلسات باید با ثمرات و نتایج مثبتی به همراه باشد تا پروژه هر چه سریع تر اجرایی و به بهره برداری برسد، تصریح کرد: تمامی تعهدات در راستای به بهره برداری رسیدن این پروژه مدنظر قرار خواهد گرفت.

 سید حمید طهائی با اشاره به اینکه پیش ازاین پیمانکار عنوان کرده بود که باند رفت پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج برای شب عید زیر بار ترافیکی می رود، افزود: امیدواریم با سرعتی که پیش گرفته شده بستر تحقق این امر برای تسهیل عبور و مرور مردم فراهم شود.

نجفی با اشاره به اینکه این پروژه به خاطر ۳۰ میلیارد تومان معطل مانده است، گفت: با تلاش پیمانکار هرماه ۳ تا ۳ و نیم درصد پیشرفت فیزیکی در راستای اجرای پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج به ثبت می رسد، بدون شک اجرایی شدن این پروژه نفسی دوباره به مردم و مسافران خواهد بخشید.

وضعیت تملکات پروژه همت ارزیابی دوباره می شود

در ادامه خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به اینکه ارزیابی جدید در خصوص تملک اراضی پروژه مذکور در اسرع وقت انجام خواهد پذیرفت، ادامه داد: بایستی در بازه زمانی ۱۴ روزه این ارزیابی انجام شود، همچنین اگر مردم داوطلب استفاده از مسکن مهر ماهدشت و شهرک ابریشم باشند این مهم برای آن ها فراهم خواهد شد.

.پیش از این محمدعلی نجفی استاندار وقت البرز با اعلام اینکه میانگین پیشرفت این پروژه در هرماه 1.5 درصد است، گفته بود: در ماه گذشته پروژه مذکور پیشرفت 3 درصدی داشته است که بیشترین رکورد را در این پروژه به ثبت رسانید.

منبع: شهرفردا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.