| کد خبر: 158512 |

◄ ایرلند بزرگ‌ترین کشتی کروز دنیا را سفارش داد

بر اساس قرارداد این کشتی کروز تا اواسط 2020 آماده تحویل خواهد بود. همچنین 20 درصد قرارداد در طول زمان ساخت پرداخت شده و 80 درصد دیگر نیز هنگام تحویل پرداخت می‌شود.

تین نیوز

(ICG) ایرلند ساخت بزرگ‌ترین کشتی کشتی‌کروز فری دنیا را به آلمان سفارش داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازworldmaritimenews، بر اساس اعلام ICG این شناور به ارزش 199 میلیون دلار بزرگ‌ترین کشتی‌کروز فری دنیا از لحاظ قابلیت حمل خودرو خواهد بود. این کشتی می‌تواند تا 1800 مسافر و خدمه را حمل کند.

بر اساس قرارداد این کشتی کروز تا اواسط 2020 آماده تحویل خواهد بود. همچنین 20 درصد قرارداد در طول زمان ساخت پرداخت شده و 80 درصد دیگر نیز هنگام تحویل پرداخت می‌شود.

این کشتی مجهز به آخرین فناوری‌های آب متوازن است که با قوانین جدید زیست‌محیطی سازگار است و با بکار گیری فناوری نوین میزان مصرف سوخت آن نیز تا حد قابل توجهی کاهش یافته است.

این کشتی به شکل ویژه برای خط دوبلین-هولیهد ساخته شده و انتظار می‌رود جایگزین MV Ulysses شود.

یکی از مدیران این شرکت ایرلندی در این زمینه گفت: این سرمایه‌گذاری باعث افزایش اعتماد به ما در بازارهایی است که در آن‌ها فعالیت داریم. با در نظر گرفتن این سرمایه‌گذاری اخیر مجموع سرمایه‌گذاری‌های اخیر ما به 315 میلیون یورو برای خرید دو کشتی می‌رسد که مشخصاً برای فعالیت ما در دریای ایرلند طراحی و ساخته می‌شوند.

او افزود: ساخت یک کشتی کروز حمل خودرو در این ابعاد ظرفیت ناوگان ما را توسعه خواهد داد و همچنین تجربه ما را در هر دو زمینه توریسم و مشتیریان تجاری ارتقا می‌دهد. این سرمایه‌گذای همچنین یک سرمایه‌گذاری زیرساختی برای بهبود ارتباط با انگلستان و اروپا است که بخشی حیاتی از موفقیت تداوم‌یافته اقتصاد باز ایرلند است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.