| کد خبر: 158484 |

◄ نمایشگاه ریل مترو شانگهای 2018

تین نیوز

نمایشگاه بین‌المللی ریل مترو شانگهای  با مشارکت شرکت بین‌المللی مشاوره مهندسی چین و گروه مترو Shentong شانگهای و همچنین شرکت نمایشگاهی Intex  در مرکز نمایشگاهی جدید شانگهای در تاریخ 18-16 آبان سال آینده  برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه تحت حمایت کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی، آکادمی عمومی حمل‌ونقل چین، کمیته همکاری بین‌المللی صنعت حمل‌ونقل دریایی، کمسیون حمل‌ونقل شهری شانگهای و انجمن مترو چین برگزار می‌شود. بعلاوه نمایشگاه ریل مترو چین یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها به‌منظور برجسته کردن برندهای صنعت حمل‌ونقل ریلی در چین و منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

نمایشگاه ریل مترو دوره قبل چین با مشارکت بیش از 200 شرکت از 16 کشور دنیا در فضایی به مساحت 20000 مترمربع و 18469 بازدیدکننده برگزار شد. خریداران داخلی از 40 شهر و استان بوده درحالی‌که بازدیدکنندگان از 33 کشور که شامل واحدهای حمل‌ونقل شهری، راه‌آهن شهری، مؤسسات طراحی و برنامه‌ریزی، سازمان‌های تحقیقاتی و مطالعاتی، دانشگاه‌ها و کالج‌ها است.

رویداد ریل مترو 2018 در پی به نمایش گذاشتن آخرین محصولات و فن‌آوری‌ها "وسایل نقلیه و قطعات ریلی"، سیگنال، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات تعمیر و نگهداری و تعمیرات، برنامه‌ریزی و خدمات مشاوره، زیرساخت‌ها و امکانات مهندسی تونل،کنفرانس‌های علمی و کارگاه‌های آموزشی هست.

مجریان نمایشگاه ریل مترو چین بر این باور هستند که در این رویداد اطلاعات مرتبط با صنعت حمل‌ونقل ریلی به بهترین شکل در دسترس متخصصین قرار داده و همچنین به‌عنوان یک پلت فرم تجاری یکپارچه محسوب شده و تمامی چهره‌های برجسته این حوزه را در یک مکان جمع خواهد کرد.

نمایشگاه ریل مترو چین از پتانسیل بالایی برای خریداران،تأمین‌کنندگان  محصولات و تکنولوژی این حوزه برخوردار بوده و بهترین موقعیت برای شرکت‌های زنجیره‌ای صنعتی به‌منظور به نمایش گذاشتن پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌ها و محصولات آن‌ها است.

بیش از 25000 بازدیدکننده حرفه‌ای متخصص حمل‌ونقل و مهندسی تونل از نمایشگاه ریل مترو 2018 بازدید خواهند داشت.

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.