| کد خبر: 158381 |

خبر تین‌نیوز تایید شد

◄ صفی‌نیا مدیرکل جدید فرودگاه مهرآباد + سوابق اجرایی

میرسعید صفی‌نیا با ابلاغ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شد.

تین نیوز

میرسعید صفی‌نیا با ابلاغ رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در این انتصاب که به امضای رحمت‌الله مه‌آبادی؛ رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران رسیده، صفی‌نیا به مدت دو سال به عنوان مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد منصوب شده است.

وی ماموریت دارد در جهت ارتقای سطح ایمنی فرودگاه با تاکید بر استقرار سیستم مدیریت ایمنی، نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرایند مستندسازی در فرودگاه و واحدهای ستادی تابعه تلاش کند و سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی را در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران با تاکید بر ارتقای سطح خدمات در قالب طرح جهانی ASQ و با هدف قرار دادن فرودگاه در گروه بهترین فرودگاه های همرده منطقه و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر نهادهای عامل درخدمات فرودگاهی و بهینه سازی فرآیندها ارتقا دهد.

صفی‌نیا همچنین ماموریت دارد در راستای ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌ای توسط کار تیمی، افزایش سطح مهارت ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص و همچنین نگهداری اصولی زیرساخت های موجود و بهره برداری اقتصادی از ظرفیت های فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع، کاهش هزینه ها با تاکید بر کاهش مصرف انرژی و رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی کامل با قائم مقام مدیرعامل در امور فرودگاه‌ها و ستاد شرکت تلاش کند.

صفی‌نیا متولد سال 1344 در بابل و دانش‌آموخته دانشگاه تهران است که مدت 26 سال سابقه کار در شرکت فرودگاه‌ها دارد. روزمه کامل مدیرکل جدید فرودگاه مهرآباد را اینجا بخوانید.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.