| کد خبر: 158376 |

دیدار با روسای انجمن های صنفی حوزه حمل و نقل کالا و مسافر

همزمان با هفته حمل،راهداری و رانندگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با روسای انجمن های صنفی حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان دیدار کرد.

تین نیوز

 همزمان با هفته حمل،راهداری و رانندگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با روسای انجمن های صنفی حوزه حمل و نقل کالا و مسافر استان دیدار کرد.

شرفی وضعیت حمل و نقل جاده ای در استان لرستان را مثبت ارزیابی و  توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان را زمینه‌ساز پیشرفت این صنعت عنوان کرد و گفت: بدون شک توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده ای در استان لرستان به ویژه تکمیل پروژه آزادراه خرم آباد - اراک و اتصال آن به آزادراه خرم آباد- پل زال نقش بسزایی در رونق صنعت حمل و نقل کالا و مسافر خواهد داشت.

وی گفت: با توجه به این که راهداری و حمل و نقل دو بال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند، تقویت این دو حوزه از برنامه‌های اصلی و اولویت‌دار این اداره کل است.

عباس شرفی با بیان این که مشکلات حوزه حمل و نقل جاده ای در استان لرستان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است ،گفت: ارتباط نزدیک با صنوف حمل و نقل کالا و مسافر از اولویت‌های راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به شمار می‌رود و به‌زودی با بازدید از شرکت‌ها و صنوف حمل و نقل کالا و مسافر لرستان و احصاء مسائل و مشکلات ، راهکارهای مناسب در جهت رفع موانع توسعه صنعت حمل و نقل جاده ای در استان ارائه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعامل بیشتر شرکت‌ها و صنوف حمل و نقل، این صنعت اشتغالزا در استان لرستان رونق یابد.

در این جلسه روسای انجمن های صنفی حوزه حمل و نقل کالا و مسافر لرستان نیز به بیان مشکلات حوزه مربوطه خود پرداختند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.