| کد خبر: 158375 |

شهرک حمل و نقل بندرعباس بزرگترین شهرک تخصصی حمل و نقل در خاورمیانه است

داریوش باقر جوان در کارگروه رفع موانع تولید در شهرک حمل و نقل بندرعباس ضمن عرض خوشآمد گویی به حاضرین و تاریخچه ای درباره الزام ساخت شهرک های حمل و نقلی گفت : این شهرک به منظور حل مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی کالا است و در سه فاز در مساحت ۱۵۰ کیلومتر مربع در شمال بندرشهید رجایی در جاده بندرعباس- بندرخمیر در حال ساخت می باشد .

تین نیوز

 داریوش باقر جوان در کارگروه رفع موانع تولید در شهرک حمل و نقل بندرعباس ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین و تاریخچه ای درباره الزام ساخت شهرک های حمل و نقلی گفت : این شهرک به منظور حل مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی کالا است و در سه فاز در مساحت ۱۵۰ کیلومتر مربع در شمال بندرشهید رجایی در جاده بندرعباس- بندرخمیر در حال ساخت می باشد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ، استاندار هرمزگان در کارگروه رفع موانع تولید در شهرک حمل و نقل بندرعباس گفت: این تسهیلات برای تکمیل زیر ساخت‌ها و بخش‌های خدماتی و عمومی در این شهرک هزینه می‌شود.

فریدون همتی افزود: استانداری هرمزگان برای تکمیل طرح‌های برق و آبرسانی به این شهرک نیز ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های استانداری پرداخت می‌شود. وی گفت: اداره ثبت اسناد و منابع طبیعی و آبخیزداری نیز موظف است سند ۱۰۰ هکتار باقی مانده اراضی این شهرک را صادر کند.

استاندار هرمزگان گفت: با اختصاص کمک‌های استانداری و پرداخت تسهیلات شهرک حمل و نقل تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری می‌رسد. همتی افزود: شرکت حمل و نقل بندرعباس بزرگترین شرکت تخصصی حمل و نقل در خاورمیانه است که همه امکانات ضروری برای رفاه و معیشت بخش ترابری و امکان تردد 6 هزار کامیون در شبانه روز در نظر گرفته شده است. رییس مجمع عمومی نمایندگان هرمزگان گفت: پیگیری‌هایی برای حذف مالیات بر ارزش افزوده حمل کالای جاده‌ای در دستور نمایندگان است.

حسین هاشمی تختی افزود: برای حل مشکل کامیون داران نیز نیاز است تا با حضور رانندگان و مدیران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و استاندار جلسه‌ای برگزار شود و مشکلات این حوزه بررسی شود.

مدیر اجرایی شهرک حمل و نقل بندرعباس گفت: این شهرک با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی از سال ۸۴ آغاز شده و تا زمستان ۹۷ به بهره برداری می‌رسد.

سید محمد حسینی افزود: با بهره برداری از این شرکت امکان اشتغال مستقیم ۱۰ هزار نفر بصورت مستقیم فراهم می‌شود. شهرک حمل و نقل بندرعباس در مساحت ۱۵۰ کیلومتر متر مربع در شمال بندرشهید رجایی در جاده بندرعباس بندرخمیر در حال ساخت می باشد .

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.