| کد خبر: 158313 |

◄ مدیر جدید شهر فرودگاهی امام کیست؟ + تصاویر

شهرام آدم‌نژاد از مدیران جوان کشور است که بسیاری بر قدرت اجرایی‌اش اذعان دارند و تاکنون در خود سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده مراتب ترقی و مدیریت را پیموده است و شهر فرودگاهی امام تجربه ای جدید و تازه برای اوست.

تین نیوز

بعد از مدت‌ها کش‌وقوس و شایعه در خصوص انتصاب مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام بالاخره با حکم وزیر راه و شهرسازی شهرام آدم‌نژاد از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به شرکت شهر فرودگاهی امام رفت.

شهرام آدم‌نژاد از مدیران جوان کشور است که بسیاری بر قدرت اجرایی‌اش اذعان دارند و  تاکنون در خود سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده مراتب ترقی و مدیریت را پیموده است و شهر فرودگاهی امام تجربه ای جدید و تازه برای اوست.

وی  از سال 88 تاکنون معاون حمل‌ونقل  سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کار برنامه‌ریزی و اجرای آن را در این سازمان برعهده داشت.

فعالان حمل و نقلی او را معمولاً با موضوعاتی چون راه‌اندازی سامانه سپهتن، سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای و سامانه جریمه هوشمند حمل‌‌ونقل بار و اجرای طرح‌های این‌چنینی به یاد می‌آورند.

آدم‌نژاد قبل از ورود به ساختمان خیابان دمشق در سال 88 سمت مدیرکل راه‌وترابری استان آذربایجان غربی را در کارنامه کاری خود داشت.

گفته می‌شود آدم نژاد در طول یکسالی که عهده‌دار مدیریت راه و ترابری آذربایجان غربی بود اتفاقات مهمی در حوزه مدیریتش چون طرح بزرگ لبیک، شروع عملیات ورودی شهر ارومیه از سمت جاده میانگذر، شروع عملیات اجرایی کنارگذر شهری ارومیه و پیشرفت قابل توجه فیزیکی پروژه‌هایی چون جاده ارومیه مهاباد، راه‌اندازی سیستم مدیریت جاده‌های استان برای اولین بار در کشور و ...رخ داده بود.

آدم‌نژاد در تدوین کتاب طرح جامع حمل‌نقل نقش به‌سزایی داشته که این کتاب، بخشی از سوابق آموزشی و پژوهشی او محسوب می شود.

وزیر راه و شهرسازی در حکم خود برای شهرام آدم نژاد 8 مأموریت مهم را آورده است که افزایش میزان بهره‌وری از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌یافته و ارتقای موقعیت فرودگاه بین‌المللی امام  از جمله آن‌هاست.

تصاویر این گزارش به نقل از صفحه اینستاگرام شهرام آدم‌نژاد منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.