| کد خبر: 158226 |

◄ نامه جمعی از فعالان بخش بار جاده‌ای به رهبر انقلاب

جمعی از فعالان بخش بار جاده‌ای در نامه‌ای به رهبر انقلاب ضمن بیان مشکلات خود، خواستار ملاقات با ایشان شدند.

تین نیوز

جمعی از فعالان بخش بار جاده‌ای در نامه‌ای به رهبر انقلاب ضمن بیان مشکلات خود، خواستار ملاقات با ایشان شدند.

 در بخشی از این نامه که در فضای مجازی و گروه‌های مختلف تلگرامی منتشر شده، آمده است: انسان بدون رهبر و چراغ، راه درست را پیدا نمی‌کند...شاید تا کنون آن‌طور که باید و شاید مشکلات کامیونداران و رانندگان حمل ونقل جاده‌ای به دلایل خاص به سمع و نظر حضرتعالی نرسیده باشد.

دلایل خاص را نمی‌خواهیم توضیح دهیم...به هر صورت حمل‌ونقل جاده‌ای در ایران هیچ پناهگاهی ندارد. قشری که در تمام زمان‌ها با جان و مال به معنای واقعی در خدمت نظام و مردم بوده و هست...

در ادامه این نامه که تاکید شده است: دو سال تمام است که به تمام دستگاهای مربوطه تیتر مشکلات و گزارش ورشکستگی این قشر عظیم را تقدیم کرده ایم.اما دریغ از یک جواب.      آقاجان در این قشر استعدادهایی وجود دارد که همه در حال معدوم شدن است.اگر یک آمار از باسوادان و نخبه‌های این صنف بگیرید، خواهید دانست که این قشر چقدر از نظر علم فردی پیشرفت داشته است و فرزندان راستین شما در این قشر مظلوم طرح‌هایی ارائه کردند که برای مسئولین این قشر جدید و کارآمد بوده است...

در ادامه این نامه خاطرنشان شده است: درد دل‌ها زیاد است و فرصت کم و هم این فضا جای مناسبی برای درد دل نیست. برای به خدمت رسیدن و عرض ارادت از تمام فضاهای موجود نا امید شده‌ و برای حداقل خواسته خود که زیارت حضرتعالی از نزدیک است، دست به دامان فضای مجازی شدهایم. شاید از این طریق این پیام به سمع و نظر مبارکتان رسید و رخصت دیدار فراهم شد. از تمام خوبی‌های جهان دیدار روی مبارکتان ما را بس.از طرف فرزندان دلسوز ایران عزیز. فرزندان و دلباختگان رهبر معظم انقلاب.گروه علم و عمل کامیونداران و رانندگان.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن 0 0

    من چند سال پیش افتخار داشتم به دیدار مقام معظم رهبری بروم.
    امیدوارم اگر این امکان برای دیدار با مقام معظم رهبری فراهم شد، به درو از هر اختلاف نظر با گروه علم و عمل، همه ما در این دیدار حضور داشته باشیم.