| کد خبر: 158114 |

استانداردهای موجود در بخش حمل و نقل ارتقاء یابد

مهندس جعفر شهامتدر مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای شرکت کویرتایر اظهار داشت: در حال حاضر سرنوشت این مملکت به برکت خون شهدا به دست خود مردم تعیین می شود.

تین نیوز

 مهندس جعفر شهامتدر مراسم تجلیل از فعالان عرصه حمل و نقل جاده ای شرکت کویرتایر اظهار داشت: در حال حاضر سرنوشت این مملکت به برکت خون شهدا به دست خود مردم تعیین می شود.

به گزارش تین‌نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، وی با بیان اینکه در جنگ جهانی دوم امکانات حمل و نقلی که در کشور وجود داشت توسط انگلیس، آمریکا و روسیه اشغال شده بود و به تبع قحطی در کشور پدید آید افزود: امروز به برکت خون شهدا و مجاهدت هایی که انجام شد و تدابیری که مقام معظم رهبری دارند کشور ما یک کشور مستقل است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ریزان این بخش موظف هستند به نوعی عمل کنند که نیاز نباشد مسائل به رده های بالای نظام منتقل شود و باید از روحیه خوب رانندگان تقدیر شود، گفت: اگر دوره های تاریخ بعدی را نگاه کنیم مشاهده می کنیم در زمان  جنگ تحمیلی، در 26 آذرماه سال 62 و پیام تاریخی امام جهت تخلیه بنادر اتفاق افتاد و در آن زمان برای اجرای فرمان بنیانگذار انقلاب  حماسه 26 آذر را رقم زدند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به بحث ورود بخش خصوصی و بنگاه های صنعتی به بخش حمل و نقل یادآور شد: در بحث بخش خصوصی این فرایند به طور جدی از اوایل دهه 70 به طور قوی شکل گرفت اگر چه قبل از آن نیز قانون حمل و نقل ما ممانعتی برای ورود بخش خصوصی وارد نمی کرد.

شهامت با بیان اینکه در ایام اربعین و کمک به زلزله زدگان رانندگان استان پیشتاز بودند و این نشان می دهد که این روحیه هنوز زنده است اظهار داشت: در حوزه کالا پایانه های بار دولتی سرمایه گذاری شد که پس از آن سرمایه گذارخصوصی جهت احداث پایانه اختصاصی ورود پیدا کرد و حضور بخش خصوصی پررنگتر شد گرچه دولت در آن زمان نیز 2، 3 شرکت بیشتر نداشت ولیکن در کنار آن این اجازه به شرکت های کالا داده شد که خارج از پایانه ها با توجیحه اقتصادی و نیازهایی که دارند پایانه های اختصاصی را احداث کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 80 تا 90 درصد در استان های مختلف مالکیت کامیون ها بر عهده رانندگان است گفت: بنابراین راننده علاوه بر راننده بودن بحث سرمایه گذار را نیز بر عهده دارد.

شهامت با بیان اینکه باید استاندارد های موجود در بخش حمل و نقل ارتقا یابد بیان کرد: حمل و نقل ما جز به جز مدیریت می شود و این مدیریت عامل ضد بهره وری است و مسئله بهره وری موضوعی نیست که بتوان با روش های موجود ادامه داد همچنین از آن چشم پوشید و از طرفی عملکرد شفاف و تصمیم منافع و حل مسایل به صورت برنده- برنده اهمیت خاصی دارد. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.