| کد خبر: 157581 |

◄ بخش خصوصی برای توسعه گردشگری کشور کم‌کاری نکرده است

«عضوی از بدنه دولت اعلام می‌کنم که هرگونه کوتاهی که تاکنون وجود داشته، از جانب دولت بوده و بخش‌خصوصی برای توسعه گردشگری کشور کم‌کاری نکرده است.

تین نیوز

«عضوی از بدنه دولت اعلام می‌کنم که هرگونه کوتاهی که تاکنون وجود داشته، از جانب دولت بوده و بخش‌خصوصی برای توسعه گردشگری کشور کم‌کاری نکرده است. اکنون زمان آن رسیده است که دولت با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود نسبت به جذب سرمایه‌گذار در صنعت توریسم کشور اقدام کند. ایران یکی از پیشرفته‌ترین قوانین جذب سرمایه‌گذاری در دنیا را دارد و توانایی تحقق این امر کاملا وجود دارد.»

این گفته معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در بیست و هفتمین جلسه کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش و اقتصاد هنر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران بود که با عنوان «بررسی مشکلات و موانع سرمایه‌گذاری در زمینه سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری، صنایع‌دستی و میراث فرهنگی و ارائه راهکارها» مطرح شد.

سعید اوحدی در این نشست با اشاره به ظرفیت گسترده کشور، به‌خصوص در فضای پسابرجام، برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری اظهار کرد: «شاید همچنان به‌دلیل مسائل مالی و بانکی در زمینه صادرات در برگشت پول با مشکل مواجه باشیم اما این مشکل در صنعت گردشگری که در آن گردشگر ارز را به همراه خود به کشور می‌آورد وجود ندارد. اما با وجود فرصت به‌وجود آمده، توسعه‌ای که مطلوب و مدنظر بوده شکل نگرفته است و باید درخصوص رویکردی که تاکنون وجود داشته تجدیدنظر صورت گیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.