| کد خبر: 156745 |

بندر چین رکورددار تحویل کانتینر در 10 ماه نخست شد

رکوردارِ جابه جایی کانتینری و بار در 10 ماه نخست سال جاری میلادی بندر Taicang چین اعلام شد.

تین نیوز

رکوردارِ جابه جایی کانتینری و بار در 10 ماه نخست سال جاری میلادی بندر Taicang چین اعلام شد.

به گزارش گروه بین الملل مانا، بندر Taicang چین رکورد دار مدیریت بیش از سه میلیون و 700 هزار TEU کانتینر و 213 میلیون تن بار در 10 ماه نخست سال جاری میلادی شد و به ترتیب رشد 16.6 و 14.8 درصدی را تجربه کرد.

براساس این گزارش مدیریت این بندر ضمن اشاره به تلاش های بندر چینی در سال های اخیر برای جذب تجارت بین الملل گفت: پیش بینی می شود Taicang تا پایان سال جاری میلادی چهار میلیون و 500 هزار TEU کانتینر را تحویل و بارگیری و تخلیه 250 میلیون تن بار را مدیریت کند.

این گزارش ادامه داد: بندر Taicang ساخت ترمینال ها را افزایش داده و در نتیجه پنج منطقه اصلی عملیاتی شامل کانتینر، کالای عمومی، فله خشک، مواد شیمیایی مایع و تجهیزات ایجاد شده است. در همین راستا نیز، بندرمذکور توافقنامه های همکاری با بنادر شانگهای و نینگبو را به امضا رسانیده است که به موجب آن دو بندر شلوغ چین منابع بیشتری از کالاها را به این بندر انتقال دهند.

افزون بر آن، توافقنامه توسعه با شرکت سوئیسی Kuehne & Nagel- یکی از بزرگترین فورواردرهای بار در جهان- امضا شد که به موجب آن کانتینرها از Jiangsu جنوبی و از طریق بندر مذکور به بندر Yangshan تحویل داده می شود تا دیگر این بارها از طریق حمل و نقل ریلی جابه جا نشوند.

شایان ذکر است، این بندر همکاری خود را با بنادر دیگر و از طریق رودخانه Yangtze تقویت کرده است تا میزان تجارت خارجی در مسیرهای بین المللی افزایش یابد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.