| کد خبر: 156396 |

تکمیل و اجرای پروژه‌های مدیریت شهری قم سرعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این سازمان با توجه به امکانات و بودجه‌ای که دارد، پروژه‌ها را با بیشترین سرعت و در کمترین زمان تکمیل می‌کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: این سازمان با توجه به امکانات و بودجه‌ای که دارد، پروژه‌ها را با بیشترین سرعت و در کمترین زمان تکمیل می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری قم، محمدتقی نادعلی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: این سازمان پیمانکاری‌ پروژه‌های عمرانی شهرداری قم را بر عهده دارد و تمام امکانات خود را به کار خواهیم برد تا پروژه های مدیریت شهری در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: از جمله پروژه‌های این سازمان طی سال‌های اخیر پروژه‌های پل سازی، تکمیل پروژه میدان امام خمینی(ره) و مجتمع مسکونی انارستان بود.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: این سازمان، یک سازمان تخصصی در زمینه عمران است، تمام مراحل احداث تقاطع شهدای مدافع حرم به جز تملک توسط این سازمان صورت گرفت، در پروژه تقاطع ۱۵ خرداد که پیمانکارش پیشرفت فیزیکی خوبی نداشت، شهرداری قم با ختم پیمان با پیمانکار، پروژه را به سازمان توسعه و عمران شهرداری قم واگذار کرد.

نادعلی با اشاره به عملکرد سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، اظهار کرد: پروژه تقاطع ۱۵ خرداد پس از تحویل به این سازمان در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری رسید، سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با توجه به امکانات و بودجه‌ای که دارد، پروژه‌ها را با بیشترین سرعت و در کمترین زمان تکمیل می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان‌های توسعه و عمران در شهرداری‌های شهرهای مختلف وجود دارند، این سازمان دارای واحد عمران موتوری و نیز کارخانه‌های آسفالت و جدول و نیز معدن است، و مصالح موردنیاز برای پروژه‌های عمرانی را در واحدهای زیر نظر خود تهیه می‌کند.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم افزود: کارخانه‌های این سازمان، نیازهای پروژه‌های عمرانی شهر قم را تامین می‌کند و سازمان، آسفالت را هم به شهرداری‌های مناطق قم می‌دهد و پیگیر احداث و ایجاد کارخانه بتن برای تامین نیاز پروژه‌های عمرانی شهر هستیم.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.