| کد خبر: 156340 |

اشتغالزایی معادن دامغان نیازمند احداث جاده

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : واحدهای معدنی این شهرستان برای اشتغالزایی و خروج از رکود اقتصادی نیازمند تامین زیرساخت های سرمایه گذاری از سوی دولت است.

تین نیوز

ابوالفضل حسن بیگی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت : واحدهای معدنی این شهرستان برای اشتغالزایی و خروج از رکود اقتصادی نیازمند تامین زیرساخت های سرمایه گذاری از سوی دولت است.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت : اکنون بیش از 50 واحد معدنی این شهرستان با مشکل کمبود جاده و آب مواجه است که در صورت رفع این مشکلات بیش از 2 هزار و 500 شغل در دامغان ایجاد می شود.

حسن بیگی،  با بیان این که ارایه پیش نویس نقشه راه صنایع معدنی به مجلس شورای اسلامی به افزایش پایدار اشتغال و جلوگیری از تشدید خام فروشی این مواد معدنی در استان می انجامد، خاطرنشان کرد : یکی از مهم ترین راهبرد در رونق بخشی واحدهای معدنی دامغان، استفاده از تغییرات فناوری در تولید کالاها و خدمات است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استفاده از نیروی انسانی کارآمد و متخصص یکی از راهبردهای مهم در رونق معدن این شهرستان است، اضافه کرد : پیش نویس نقشه راه صنایع معدنی باید در کمترین زمان ممکن برای کاهش آمار بیکاری در استان سمنان تدوین ‌شود.

حسن بیگی تصریح کرد : دامغان در بخش معدن، صنعت و گردشگری از ظرفیت های ممتازی در مقایسه با سایر شهرستان های سمنان برخوردار است که باید با برنامه ریزی های منسجم و توجه به زیرساخت ها، برای رونق کسب و کار و اشتغال در این منطقه تلاش کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.