| کد خبر: 156212 |

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و همچنین محورهای مسدود و محورهایی که با محدودیت ترافیکی همراه هستند را اعلام کرد.

تین نیوز

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور و همچنین محورهای مسدود و محورهایی که با محدودیت ترافیکی همراه هستند را اعلام کرد.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور
به گزارش خودروکار، مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد. همچنین مداخلات جوی در اکثر محورهای استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد به صورت بارش باران مشاهده می‌شود.

از نظر ترافیکی نیز محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

محور اولنگ – شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان و محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود هستند.

تردد کلیه خودروها در محور سیرجان –حاجی آباد، در استان هرمزگان، از کیلومتر 60 تا 64 به علت انجام عملیات راهسازی (ترانشه‌برداری کوه) به صورت دو طرفه خواهد بود.

محور هراز (تونل امام زاده هاشم) در استان‌های شرق تهران و مازندران (از هفتم آبان ماه تا پایان آذر ماه همه روزه به صورت 24ساعته) مسدود است و در زمان انسداد تردد از محور قدیم هراز (محدوده گردنه امام زاده هاشم) انجام خواهدشد. همچنین محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان نیز مسدود است.

 همچنین برخی محورهای با محدودیت ترافیکی همراه هستند که به شرح زیر است:

- استان البرز (محورکرج - چالوس حد فاصل کیلومتر صفر تا 75) تا 20 اسفندماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (از ساعت 8:00 الی 17:00) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 8:00 الی 12:00) -عملیات آسفالت کاری و همزمان با عبور ترافیک.

- استان قزوین (محور قدیم قزوین - لوشان حدفاصل کیلومتر صفر تا 72) تا 15 آذرماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه (از ساعت 8:00 الی 18:00) و روزهای چهارشنبه (ازساعت 8:00 الی 12:00) -عملیات آسفالت‌کاری و همزمان با عبورترافیک

- غرب استان تهران (محور قدیم تهران- قم حدفاصل کیلومتر 15 تا 48) تا 20 اسفندماه در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت 08:00 الی 18:00) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت 08:00 الی 14:00)-عملیات جاده‌ای و همزمان با عبور ترافیک

- در استان‌های البرز و مازندران (محور کرج - چالوس ) تا 23 آذرماه، روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راه‌سازی در حوزه استان مازندران از ساعت 21:30 و در حوزه استان البرز از ساعت 23:00 الی  5:00بامداد روز بعد مسدود می‌شود. در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی صورت می‌پذیرد.

- در استان سمنان محور گرمسار - شریف آباد به علت اجرای عملیات نصب سامانه از اول تا پایان آذر ماه از ساعت 7:00 الی 17:00 در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هرهفته به جز روزها وایام تعطیلات رسمی اجرای عملیات همزمان با عبور ترافیک اجرا می‌شود.

- در استان البرز محور آزادراه کرج - قزوین به علت اجرای عملیات نصب عرشه پل عابر پیاده در روزهای جمعه سوم آذرماه محدوده پل حسین آباد و 10 آذرماه محدوده امام زاده طاهر و 24 آذرماه محدوده شرکت سویا از ساعت 6:00 الی 11:00 تردد همزمان با اجرای عملیات و با رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.