| کد خبر: 155216 |

سورپرایز جدید مرسدس بنز

شرکت مرسدس بنز در تدارک عرضه‎ی نسل جدید از مدل CLS است و به زودی از این سدان لوکس، در نمایشگاه پیش روی لس آنجلس رونمایی خواهد کرد.

تین نیوز
شرکت مرسدس بنز در تدارک عرضه‎ی نسل جدید از مدل CLS است و به زودی از این سدان لوکس، در نمایشگاه پیش روی لس آنجلس رونمایی خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، شرکت خودروسازی مرسدس بنز آلمان به زودی از نسل سوم CLS در نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس رونمایی می‎کند. با وجود اینکه مرسدس هنوز تصویر کاملی از این خودرو را منتشر نکرده اما شرکت کره‎ای «اتو تریبون» دست به انتشار تصاویر احتمالی از این خودرو زده است.

با توجه به تصویر منتشر شده از سوی این شرکت مدیای کره‎ای، نسل جدید CLS شباهت زیادی با  کانسپت‎های A  و EQA  مرسدس دارد. طراحی کلی این خودرو به نسل قبل خود  وفادار باقی مانده است و فقط بخش جلوی خودرو کمی تهاجمی تر شده است. همچنین جلو پنجره ی نسخه‎ی استاندار از نوع «الماس درخشان» و جلو پنجره‎ی نسخه ی AMG از نوع پانامریکانا که امضای خودروهای AMG  هست، خواهد بود.

 

سورپرایز جدید مرسدس بنز

 

مرسدس CLS نخستین بار در سال 2005 میلادی معرفی و راهی بازار شد. نسل اول از این خودرو تا سال 2010 میلادی تولید و سرانجام در سال 2011 میلادی شرکت مرسدس بنز دومین نسل از این سدان را به بازار عرضه کرد. حال پس از گذشت 6 سال از عرضه‎ی دومین نسل از CLS، به زودی شاهد حضور سومین نسل از این خودرو در نمایشگاه لس آنجلس و جولان دادن آن از سال جدید میلادی در خیابان ها خواهیم بود.

شایان ذکر است که نمایشگاه بین المللی خودرو لس آنجلس از تاریخ 1 الی 10 دسامبر پذیرای خودروسازان مطرح دنیاست.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.