| کد خبر: 155210 |

با خودرو شخصی به مناطق زلزله زده تردد نکنید

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از افرادی که قصد کمک رسانی به مناطق زلزله را دارند، خواست که با خودروهای شخصی به این مناطق مراجعه نکنند.

تین نیوز

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از افرادی که قصد کمک رسانی به مناطق زلزله را دارند، خواست که با خودروهای شخصی به این مناطق مراجعه نکنند.

سرهنگ محمدرضا آمویی در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: خوشبختانه مردم میهن دوست ایران اسلامی پس از زلزله کرمانشاه موج عظیمی از کمک های خود را راهی مناطق زلزله کردند که جای تشکر دارد.

وی افزود: بسیاری از افراد قصد انتقال کمک های خود با خودروهای شخصی را دارند که این منجر به ایجاد ترافیک‌ سنگین در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده و شهرهای آسیب دیده شده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: ایجاد ترافیک در مناطق زلزله زده روند امداد رسانی و تردد خودروهای دستگاه های اجرایی را کند می کند.

سرهنگ آمویی اضافه کرد: به منظور روانسازی ترافیک محورهای مناطق زلزله زده محدودیت هایی در مسیرهای منتهی به این نواحی ایجاد شده است.

وی از مردم خواست که کمک های خود را به مناطق زلزله زده از طریق دستگاه های متولی ارسال کنند تا علاوه بر توزیع متوازن از ترافیک و هرج و مرج در این مناطق جلوگیری شود.

زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.

در این حادثه 436 نفر جان خود را از دست داده و 10 هزار و 179 نیز مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.