| کد خبر: 155197 |

تخریب ۱۲ هزار واحد مسکونی در زلزله غرب کشور

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی، پتو و چادر است.

تین نیوز
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت: در حال حاضر بیشترین نیاز زلزله‌زدگان به وسایل گرمایشی، پتو و چادر است.
 
به گزارش خانه ملت، حسینی کیا با اشاره به تخریب 12 هزار واحد مسکونی گفت: در حال حاضر وضعیت زلزله زدگان به لحاظ دریافت خدمات چندان مناسب نیست چرا که توزیع درستی صورت نمی گیرد.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: استان کرمانشاه که هنوز نیز داغدار جنگ تحمیلی و هزاران بمباران در این شهرها است امروز به واسطه این اتفاق تمام اموال خود را از دست داده و مجدد داغدار شده است.

وی افزود: در این شرایط از دولت می خواهیم به جز رسیدگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی درآمدهای حاصل از هدفمندی یارانه ها را فقط برای یک ماه به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص دهند که این مطالبه عمومی باعث می شود کرمانشاه مجدد ساخته شود.

حسینی کیا در خصوص وضعیت روستاهای زلزله زده در کرمانشاه عنوان کرد: در بازدیدی که شب گذشته از مناطق زلزله زده داشتیم شاهد تلاش شبانه روزی سپاه در این مناطق بودیم البته به کمک ها جهت تأمین پتو، چادر، وسایل گرمایشی و پوشاک گرم به شدت مورد نیاز است چرا که سرمای شدیدی در راه بوده که اعتباری که دولت نیز گذاشته تا وام بلاعوض 5 میلیون تومانی در روستاها و 6 میلیون تومانی در شهرها بدهد کفایت نمی کند.

این نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس با انتقاد از مدیریت خیلی ضعیف بحران در منطقه اظهار داشت: با تدابیر استانداری روند خدمات رسانی رو به تسهیل شدن است و همه پای کار آمده اند و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در منطقه ثلاث باباجانی مستقر شده و نیروهای سپاه و ارتش از اقصی نقاط کشور پای کار آمده اند.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره آمار کشته شده ها خاطرنشان کرد: قطعا آمار کشته ها بیش از آمار اعلامی خواهد شد چون هنوز آواربرداری در بسیاری از مناطق صورت نگرفته است.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.