| کد خبر: 155195 |

اسامی میادین و پایگاه‌های مستقر در تهران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان

مدیرکل بهزیستی استان تهران از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی به زلزله‌زدگان غرب کشور در ۱۲ میدان اصلی شهر خبر داد.

تین نیوز

به گزارش فارس، اصغر باقری  گفت: تیم‌های مددکاری و روانشناسی در روستاهای مناطق زلزله‌زده مستقر شدند و نسبت به ارائه خدمات روانشناسی به آسیب دیدگان اقدام کردند.این افراد چادرهایی را در منطقه برپا کرده اند و به ارائه خدمات مشغولند.

وی ادامه داد: معمولا کار مددکاران و روانشناسان پس از اتمام کار امداد و نجات آغاز می شود و هم اکنون با هماهنگی لازم با واحدهای درمانی،بیمارستانی و امداد و نجات شده تا سریعا موارد حساس مانند کودکانی که بی سرپرست شده یا افرادی که به شدت آسیب روانی دیده اند را به همکاران ما معرفی کنند.

باقری در مورد ارسال کمک‌های مردمی به منطقه از سوی بهزیستی اعلام کرد: بهزیستی استان تهران در 12 میدان اصلی شهرهای تهران، ری و شمیرانات و در همه واحدهای تابعه برای جمع آوری و ارسال کمک‌های مردمی برپا شدند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران افزود: همچنین این پایگاههای مردمی در میادین هفتم تیر، ولی عصر، ونک،  تجریش، قدس، ندای چیذر، کاج، هفت حوض، انقلاب و میدان های فرمانداری، مدرس و حضرت عبدالعظیم شهرری و فلکه صادقیه نیز برپا شده است.

وی گفت: اولین محموله کمک های مردمی بهزیستی استان تهران با 10 کامیون  در همان مرحله اول ارسال شده که شامل آب معدنی، پتو، چادر و مواد خوراکی بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.