| کد خبر: 155022 |

استاندار اردبیل:

200 میلیارد تومان ‌برای تکمیل راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد‌

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل و پیگیری‌های انجام یافته مقرر شد سال آینده 200 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل و پیگیری‌های انجام یافته مقرر شد سال آینده 200 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل ، اکبر بهنامجو بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار داشت: با توجه به اهمیت تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل و پیگیری‌های انجام یافته مقرر شد سال آینده 200 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه اختصاص یابد تا بتوانیم اجرای این پروژه را تسریع ببخشیم.

وی افزود: اتمام این پروژه به 400 میلیارد تومان اعتبار سالانه نیاز دارد که در صورت تخصیص اعتبارات به موقع و مناسب می‌توانیم اجرای این پروژه را با موفقیت ادامه داده و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم را در استان تحقق بخشیم.

استاندار اردبیل گفت: پروژه راه‌آهن اردبیل جزو مهم‌ترین پروژه ریلی کشور محسوب می‌شود و جزو چهار پروژه اولویت‌دار ریلی دولت است که امیدواریم در موقع مقرر شاهد اتمام این پروژه و دستیابی به اهداف مورد نظر در راستای حل مشکلات مورد نظر در این زمینه باشیم.

بهنامجو بیان کرد: پیگیری برای افزایش اعتبارات توسط نمایندگان مردم در مجلس همواره باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و اجرای این پروژه را تسریع بخشیم چرا که این مسئله برای ما حائز اهمیت بسیار است که باید مورد توجه واقع شود.

وی تصریح کرد: اتمام این پروژه به طور حتم می‌تواند در رشد اقتصادی استان نقش قابل توجهی داشته باشد و صادرات را نیز با تحول عظیمی روبه‌رو کند که به همین منظور پیگیری‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گرفته که امیدواریم مورد توجه واقع شود تا خروجی‌های مناسبی را در آینده‌ای نزدیک در استان شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.