| کد خبر: 154820 |

احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار در انتظار مجوز ستاد توسعه سواحل مکران

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: زمین فرودگاه بین‌المللی چابهار جانمایی شده و در انتظار صدور مجوز از جانب ستاد توسعه سواحل مکران برای جذب سرمایه‌گذار است.

تین نیوز

نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: زمین فرودگاه بین‌المللی چابهار جانمایی شده و در انتظار صدور مجوز از جانب ستاد توسعه سواحل مکران برای جذب سرمایه‌گذار است.

عبدالغفور ایران‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار از موافقت اصولی سازمان هواپیمایی کشوری برای احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار خبر داد و اظهار داشت: زمینی به مساحت 2 هزار و 800 هکتار در محدوده شهر چابهار برای احداث این فرودگاه در نظر گرفته شده که در حاضر توسط شرکت فرودگاه‌ها در حال تملک اراضی است.

نماینده مردم چابهار در مجلس افزود: شرکت فرودگاه‌ها منتظر صدور مجوز ستاد توسعه سواحل مکران برای انتشار اسناد مشارکت جهت جذب سرمایه‌گذار است و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر سال عملیات احداث فرودگاه بین‌المللی چابهار آغاز شود.

به گفته نماینده مردم چابهار در مجلس ابتدا مجوز ساخت فرودگاه بین‌المللی در پیکره هشتم منطقه آزاد چابهار اخذ شد اما به دلیل تداخلاتی که با فرودگاه کنارک داشت با مخالفت شرکت فرودگاه‌ها رو به رو شد.

ایران‌نژاد تاکید کرد: ساخت این فرودگاه سبب می‌شود تا سرمایه‌گذاران و گردشگران بیشتری به چابهار سفر کنند چرا که هم اکنون فرودگاه نظامی کنارک که در فاصله 45کیلومتری چابهار قرار دارد علاوه بر محدویت‌های نظامی و امکانات اندک برای پذیرش گردشگران به دلیل فاصله طولانی سبب تحمیل هزینه‌هایی به سرمایه‌گذاران، تجار و فعالان اقتصادی داخلی و خارجی برای سفر به چابهار شده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.