| کد خبر: 154403 |

بهره‌برداری از باندهای کندرو و تندرو بزرگراه امام رضا (ع)

شهردار منطقه15 از ایمن سازی بزرگراه امام رضا(ع) با بهره برداری از باندهای کندرو و تندروی مسیر غرب به شرق این محور خبر داد.

تین نیوز

شهردار منطقه15 از ایمن سازی بزرگراه امام رضا(ع) با بهره برداری از باندهای کندرو و تندروی مسیر غرب به شرق این محور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، مهندس محمدی با اشاره به نقش بسزای این محور در جابه جایی شهروندان و حجم بالای ترددهای برون شهری در این شریان ارتباطی افزود: باندهای کندرو و تندرو این محور حدفاصل گردنه تنباکویی تا شرکت عقاب اسکانیا به طول 800 و عرض 10 متر بمنظور جلوگیری از تردد عرضی و کاهش تردد با سرعت غیر مجاز به بهره برداری رسید.

به گفته وی بهره‌برداری از باندهای کندرو و تندرو در بزرگراه امام رضا(ع) سبب بهینه سازی گردش‌های ترافیکی ، کاهش ترددهای اضافی و در نتیجه کاهش زمان سفر و صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد شد.

 محمدی با اشاره به اینکه ایمن سازی این بزرگراه مهم پهنه جنوبشرق پایتخت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: با جابجایی ترافیک در مسیر غرب به شرق ضمن روانی ترافیک و حذف نقاط بحران وحادثه خیز امکان اجرای عملیات عمرانی در مسیرها کندرو و تندروی شرق به غرب نیز انجام شد.

شهردار منطقه به تشریح روند پیشرفت عملیات عمرانی اشاره کرد و گفت: طبق برنامه های پیش بینی شده عملیات عمرانی تمامی مسیرهای تندرو و کندرو در بزرگراه امام رضا(ع) تا پایان امسال به اتمام می رسد.

محمدی در پایان یادآور شد: بزرگراه امام رضا(ع) با عرض 135متر و طول 5/7 کیلومتر سالهاست که مسیر ترانزیتی و مسافرتی زائران و مسافران شرق کشور است که ایجاد باندهای کندرو و تندرو ها برای رفع  نقاط حادثه خیز، تسهیل عبور و مرور و افزایش ایمنی مسیر ضرورت داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.