| کد خبر: 154385 |

به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی صورت گرفت:

بازدید استاندار مازندران از راه‌های ارتباطی غرب استان

استاندار مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی غرب استان از فعالیت‌های راهسازی و پروژه‌های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آن‌ها بازدید کرد.

تین نیوز

استاندار مازندران به منظور بررسی از وضعیت محورهای ارتباطی غرب استان از فعالیت های راهسازی و پروژه های در دست انجام با هدف بررسی از وضعیت موجود آن ها بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، از آنجایی که حمل ونقل یکی از پایه های اصلی توسعه پایدار و متوازن محسوب شده و تمامی جنبه های توسعه ملی به نحوی با گسترش و توسعه ارتباطات از جمله صنعت حمل ونقل در ارتباط است و همچنین با توجه به شرایط خاص حمل ونقل در استان مازندران و قرار گرفتن در مسیر راه های اصلی کشور و ارتباط آن با قطب های اقتصادی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این راستا استاندار مازندران در اولین بازدید خود از محورهای ارتباطی غرب استان ضمن تأکید بر نقش و جایگاه خاص حمل ونقل و ضرورت توسعه و ارتقای ایمنی در راه های غرب استان، از نزدیک از فعالیت ها و پروژه های اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در بخش های مختلف راهسازی، ساختمان های دولتی و راه روستایی بازدید و در جریان پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

 عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران نیز در این بازدید اظهار کرد: محورهای ارتباطی این استان جزو شاهرگ های حیاتی برای رشد و توسعه استان بوده و باید همه با نگاه ملی و ویژه به این مهم، در جهت ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای گردشگر و مسافر به استان در ایام تعطیلات و اقامت این افراد در شهرهای ساحلی غرب استان از جمله رامسر، نوشهر، چالوس و ... می طلبد تا راه های ارتباطی غرب استان همواره ایمن و مناسب باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به ضرورت افزایش ارتقاء ایمنی راه های غرب مازندران گفت: غرب استان به دلیل شرایط جغرافیایی و جاذبه های فراوان گردشگری همواره پذیرای مسافران بی شماری است که به این منطقه رفت و آمد کرده و از مواهب طبیعی آن استفاده می کنند.

بهادری با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت های حمل ونقل در مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبیعی و خدادادی اظهار کرد: توسعه زیرساخت های این استان در تمامی بخش های حمل ونقل به ویژه محورهای ارتباطی، در دستور کار دولت قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره دیگر اقدامات این اداره کل در حوزه ساخت و توسعه راه ها در غرب استان اشاره و یادآور شد: پروژه های متعدد راهسازی در غرب استان در دست اجرا بوده که انشاء اله با بهره برداری از این پروژه ها شاهد روانی ترافیک و کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی غرب استان باشیم.  

گفتنی است: بازدید از کارخانه زباله سوز نوشهر، بندر نوشهر، مسکن مهر چالوس، ساختمان در حال احداث فرمانداری نوشهر، پل روستایی متکارودبار چالوس، کتابخانه در حال ساخت شهرستان چالوس، قطعه انتهایی کمربندی نور به رویان و کنارگذر جنوبی بابل از جمله پروژه هایی بودند که مورد بازدید استاندار و هیئت همراه قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.