| کد خبر: 154179 |

ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بندر نوشهر برای صادرات محصولات کشاورزی

مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی برضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بندر با سابقه نوشهر برای صادرات انواع محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد .

تین نیوز

مدیر کل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی برضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های بندر با سابقه نوشهر برای صادرات انواع محصولات کشاورزی به کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، شاهرخ شجری روز چهارشنبه 17 آبانماه در دیدار با سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : شناسایی بازار مصرف کشورهای همسایه می تواند به توسعه صادرات محصولات کشاورزی از طریق بندر نوشهر کمک کند.

وی افزود : همکاری وزارت جهاد کشاورزی با سازمان بنادر و دریانوردی زمینه ساز افزایش صادرات محصولات کشاورزی از بندر نوشهر به دیگر کشورها خواهد بود و وزارت جهاد کشاورزی از هیچ حمایتی در این زمینه دریغ نخواهد کرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز در این نشست با تشریح امکانات و زیر ساخت های موجود در بندر نوشهر از آمادگی مجموعه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه صادرات انواع کالا بویژه محصولات کشاورزی خبر داد.

وی افزود : با توجه به نزدیکی بندر نوشهر به پایتخت و مراکز مهم صنعتی کشور با ساخت آزاد راه تهران – شمال،موقعیت ویژه این بندر بیش از پیش نمایان خواهد شد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به امضای تفاهم نامه با شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی درخصوص راه اندازی کشتی دو منظوره حمل و نقل بار و مسافر خاطرنشان کرد : در صورت اجرایی شدن این تفاهم نامه،علاوه بر توسعه گردشگری دریایی می توان نسبت به صادرات انواع میوه و گل و گیاه به بندر آستراخان روسیه اقدام کرد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.